Ta oferta pracy jest nieaktualna od 19 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Kierownik Sprzedaży

  • podkarpackie
  • Kierownik
  • 2019-04-29

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Czy masz apetyt na Budowanie Magii?

     
    Świadomość klientów dotycząca jakości ich codziennego jedzenia rośnie znacząco na całym świecie. Puratos kreuje, produkuje i dystrybuuje unikatową paletę wysokiej jakości produktów dla przemysłu piekarniczego, cukierniczego oraz dla wytwórców czekolady, które mają sprostać wysokim wymaganiom klientów.

    Firma została założona w Belgii w 1919 roku i od tego czasu systematycznie rozwija się na rynkach całego świata. Aktualnie zatrudniamy ponad 9000 pracowników w 74 krajach. Nasza pasja do innowacji, pionierskie podejście do branży oraz wartości, które wyznajemy, wciąż pchają nas do realizacji globalnych ambicji. Właśnie to, jak również zobowiązanie do bycia partnerem dla klientów, czynią Puratos Magicznym Miejscem Pracy.


    Informacje na temat roli


    Aby wzmocnić zespół sprzedaży w rynku rzemieślniczym, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
    Regionalny Kierownik Sprzedaży, Polska Wschodnia
    (Podkarpackie, Łódzkie, Lubelskie oraz Świętokrzyskie)

    Profil Kandydata: 

    • Wykształcenie wyższe kierunkowe
    • Mile widziane certyfikaty/ uprawienia potwierdzające znajomości branży spożywczej
    • Doświadczenie, poparte praktycznymi przykładami, w zakresie tworzenia i wdrażania strategii B2B zwiększającej udziały rynkowe – silne ukierunkowanie biznesowe
    • Praktyczna znajomość branży spożywczej
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w szczególności w zakresie szkolenia, rozwoju talentów, budowania efektywnych zespołów sprzedażowych
    • Doświadczenie w zarządzaniu budżetem sprzedażowym – umiejętności analityczne

    Wymagane kompetencje:  

    • Umiejętność poszukiwania kreatywnych rozwiązań i radzenia sobie z wyzwaniami biznesowymi
    • Umiejętność analizy danych biznesowych i przekładania ich na odpowiednie rozwiązania
    • Promowanie kultury organizacyjnej. Aktywne budowanie świadomości biznesowej zarówno wewnątrz organizacji jak i w kontakcie z klientami

    Zakres odpowiedzialności: 

    • Egzekucja planów sprzedażowych dla podległego regionu
    • Wprowadzanie nowych produktów na rynek
    • Ścisła współpraca z siecią dystrybucyjną oraz głównymi sieciami handlowymi na podległym regionie
    • Bieżący monitoring i analiza działań konkurencji– raportowanie strategii działań do Dyrektora Sprzedaży w Rynku Przemysłowym
    • Coaching i zarządzanie pracą podległego zespołu przedstawicieli handlowych
    • Wyznaczanie celów jakościowych i ilościowych dla zespołu w porozumieniu z Dyrektorem Sprzedaży
    • Ocena efektów pracy podległego zespołu w porozumieniu z Dyrektorem Sprzedaży

    Nasza oferta:

    Nasi pracownicy mają doczynienia z dynamicznym, pełnym wyzwań środowiskiem pracy. Zachęcamy ich w związku z tym do przejmowania inicjatywy i zgłaszania pomysłów, które będą miały znaczący wpływ na rozwój organizacji. Oferujemy konkurencyjny pakiet uposażenia zawierają oprócz wynagrodzenia i systemu motywacyjnego, również prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy i ubezpieczeniowy, kursy językowe, szkolenia produktowe, atrakcyjne narzędzia pracy. Przede wszystkim jednak gwarantujemy możliwość ciągłego rozwijania i kształtowania swojej roli zawodowej w organizacji.

    • Współpracę ze stabilnym partnerem –
      100 lat tradycji
    • Umowę o pracę
    • Bezpieczne warunki pracy
    • Wysokiej jakości produkty
    • Szkolenia i rozwój merytoryczny
    • Pracę zespołową
    • Pakiet medyczny
    • Pakiet ubezpieczeniowy
    • Pakiet sportowy
     
     
    Zainteresowany/a? Kliknij tutaj:
    Rekruter: Aldona Piecka – Zbrowska
    Kontakt w przypadku pytań: [email protected]

    Dołącz do nas: