Oferta pracy

Miejsce pracy: podlaskie (+ ewentualnie województwa ościenne)

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Niniejszym oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest LASLAND sp zoo Grądy 72-342 Cerkwica, moich danych osobowych (w tym wizerunku) w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.

Lasland Sp. z o.o.

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Lasland Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • podlaskie

  • Ważna jeszcze 4 dni
    do: 24 paź 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

KRONEN® Group specjalizuje się w produkcji najwyższej jakości podłoży ogrodniczych oraz substratów torfowych. Dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu naszych pracowników oraz zaawansowanej technologii maszyn oferujemy klientom w Polsce i na całym świecie produkty najwyższej klasy. Obecnie dostarczamy je partnerom z 17 krajów na 3 kontynentach. Marka KRONEN jest liderem podłoży premium na rynku Polskim. Dążymy do zapewnienia naszym klientom nie tylko dobrych podłoży, ale także poczucia bezpieczeństwa i komfortu we współpracy z nami. 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko

REGIONALNY KIEROWNIK SPRZEDAŻY
Miejsce pracy: podlaskie (+ ewentualnie województwa ościenne)

OFERUJEMY:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej;
  • Ciekawe zadania umożliwiające wdrażanie najnowocześniejszych rozwiązań;
  • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjny pakiet wynagrodzenia;
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, komputer);
  • Przeszkolenie i wdrożenie w nowe obowiązki;
  • Wsparcie doświadczonej kadry.

OPIS STANOWISKA:

Pracownik zajmujący stanowisko będzie odpowiedzialny za:

  • Działania sprzedażowe i marketingowe na rynku tradycyjnym;
  • Obsługę sieci handlowych;
  • Przeprowadzanie prezentacji i szkoleń;
  • Zarządzanie własnym budżetem wsparcia sprzedaży;
  • Współpraca z działem logistyki, księgowości;
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz;
  • Aktywna analiza rynku i działań konkurencji.

OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie – minimum średnie, mile widziane specjalistyczne – ogrodnicze bądź pokrewne;
  • Mile widziana znajomości tematyki związanej z podłożami oraz ogrodnictwem;
  • Znajomości podstawy zasad handlu;
  • Mile widziana praktyka w dziedzinie ogrodniczym;
  • Dyspozycyjność;
  • Komunikatywność;
  • Empatia oraz umiejętność pracy w grupie;
  • Dokładność i sumienność;
  • Obsługa komputera, znajomość MS Office;
  • Umiejętność zarządzania własnym czasem pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji drogą elektroniczną klikając na przycisk „Aplikuj”.
Dziękujemy wszystkim kandydatom za przesłanie dokumentów. 
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

       

KRONEN® Group specjalizuje się w produkcji najwyższej jakości podłoży ogrodniczych oraz substratów torfowych. Dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu naszych pracowników oraz zaawansowanej technologii maszyn oferujemy klientom w Polsce i na całym świecie produkty najwyższej klasy. Obecnie dostarczamy je partnerom z 17 krajów na 3 kontynentach. Marka KRONEN jest liderem podłoży premium na rynku Polskim. Dążymy do zapewnienia naszym klientom nie tylko dobrych podłoży, ale także poczucia bezpieczeństwa i komfortu we współpracy z nami. 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko

REGIONALNY KIEROWNIK SPRZEDAŻYNumer ref.: Miejsce pracy: podlaskie (+ ewentualnie województwa ościenne)

OPIS STANOWISKA:

Pracownik zajmujący stanowisko będzie odpowiedzialny za:

  • Działania sprzedażowe i marketingowe na rynku tradycyjnym;
  • Obsługę sieci handlowych;
  • Przeprowadzanie prezentacji i szkoleń;
  • Zarządzanie własnym budżetem wsparcia sprzedaży;
  • Współpraca z działem logistyki, księgowości;
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz;
  • Aktywna analiza rynku i działań konkurencji.

OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie – minimum średnie, mile widziane specjalistyczne – ogrodnicze bądź pokrewne;
  • Mile widziana znajomości tematyki związanej z podłożami oraz ogrodnictwem;
  • Znajomości podstawy zasad handlu;
  • Mile widziana praktyka w dziedzinie ogrodniczym;
  • Dyspozycyjność;
  • Komunikatywność;
  • Empatia oraz umiejętność pracy w grupie;
  • Dokładność i sumienność;
  • Obsługa komputera, znajomość MS Office;
  • Umiejętność zarządzania własnym czasem pracy.

OFERUJEMY:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej;
  • Ciekawe zadania umożliwiające wdrażanie najnowocześniejszych rozwiązań;
  • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjny pakiet wynagrodzenia;
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, komputer);
  • Przeszkolenie i wdrożenie w nowe obowiązki;
  • Wsparcie doświadczonej kadry.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji drogą elektroniczną klikając na przycisk „Aplikuj”.
Dziękujemy wszystkim kandydatom za przesłanie dokumentów. 
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne