Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Regionalny Kierownik Sprzedaży - Południe

EURODOM SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

  • łódzkie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

EURODOM Sp. z o.o. to wyłączny dystrybutor podłóg HARO firmy Hamberger Flooring GmbH Co. & KG na rynku polskim. Hamberger Flooring od ponad 150 lat kreuje trendy na europejskim rynku pokryć podłogowych, stale rozwija się i wprowadza innowacyjne rozwiązania jak system cichej podłogi ComforTec lub kolekcje paneli laminowanych TRITTY 200 Aqua, które jako jedyne na rynku można montować na nieograniczonych powierzchniach bez konieczności wykonywania dylatacji w przejściach. W roku 1998 firma Hamberger jako jedna z pierwszych firm sektora przetwórstwa drewna uzyskała certyfikację wg DIN EN 14001. Niezwykłą kompetencję w zakresie kwestii środowiskowych przedsiębiorstwa o korzeniach regionalnych i długiej tradycji, które można rozpoznać na produktach już na pierwszy rzut oka potwierdza certyfikat Blue Angel.

Regionalny Kierownik Sprzedaży - Południe

GŁÓWNE ZADANIA:

  • selektywny rozwój sieci partnerów biznesowych na powierzonym terenie
  • aktywne pozycjonowanie i budowanie wizerunku firmy oraz marki HARO
  • nawiązywanie kontaktu i budowanie więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami firmy
  • przygotowywanie i wdrażanie działań sprzedażowych oraz marketingowych na podległym terenie
  • przygotowywanie i prezentowanie oferty handlowej dla klientów
  • ustalania szczegółowych warunków współpracy i nadzorowania jej prawidłowego przebiegu
  • analiza sprzedaży i badanie podległych rynków
  • współpraca z architektami i projektantami wnętrz
  • dbanie o właściwą ekspozycję produktów

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku handlowym – min. 3 lata
  • preferowana znajomość rynku z zakresu budowlanych materiałów wykończeniowych
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • prawo jazdy kategorii B
  • otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych
  • znajomość nowoczesnych technik sprzedażowych i negocjacyjnych
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • motywacja i zaangażowanie w wykonywane zadania
  • aktywny styl pracy, inicjatywa w działaniu
  • wysoka efektywność w realizacji powierzonych zadań

OFERUJEMY: umowę o pracę na pełen etat, atrakcyjne wynagrodzenie i premie uzależnione od wyników, samochód służbowy, laptop oraz pozostałe narzędzia niezbędne do pracy. Naszym Pracownikom zapewniamy również prywatny pakiet opieki medycznej LUXMED

Ogłoszenie archiwalne