Ta oferta pracy jest nieaktualna od 145 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Kierownik Sprzedaży

  • śląskie
  • Specjalista
  • 2017-11-27

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    MGL Sp. z o.o.
    z siedzibą w Rawie Mazowieckiej
    w związku z rozwojem firmy poszukuje kandydatów na stanowisko:
    Regionalny Kierownik Sprzedaży
    (region do ustalenia uzależniony od miejsca zamieszkania)

    Regionalny Kierownik Sprzedaży będzie odpowiadał przekrojowo za sprzedaż, wdrożenie i rozwój produktów wyposażenia obiektów magazynowych. Będzie współpracował z kluczowymi komórkami wewnętrznymi i partnerami zewnętrznymi.

    Zakres obowiązków:

    • rozwijanie sprzedaży i dystrybucji produktów, bieżąca obsługa i pozyskiwanie nowych klientów na podległym rynku, monitoring rynku i konkurencji w obszarze działalności firmy,
    • realizowanie planu sprzedaży na podległym rynku,
    • przygotowanie i prezentacja ofert handlowych dla klientów, prowadzenie dokumentacji handlowej klienta, negocjacje handlowe,
    • obsługa klienta po sprzedaży, zgodnie z przyjętym standardem obsługi posprzedażowej,
    • raportowanie wg. obowiązujących procedur,
    • udział w kreowaniu polityki wdrożeń i rozwoju produktowego w dziedzinie wyposażenia obiektów logistycznych, wdrażanie  i wprowadzanie na rynek nowych produktów,
    • współtworzenie strategii rozwoju marki i produktów,
    • koordynacja terminowości przeprowadzenia projektu, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem projektem, ustalanie założeń finansowych dotyczących danego projektu,
    • prowadzenie szkoleń produktowych dla dystrybutorów i klientów, 
    • bieżąca współpraca z działami wewnętrznymi: badań i rozwoju, projektowym.

    Od wybranej osoby oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego technicznego lub ekonomicznego,
    • min. 3 letniego doświadczenia w sprzedaży/serwisie produktów z dziedziny wyposażenia obiektów logistycznych lub produkcyjnych (systemy regałowe, konstrukcje stalowe lub inne materialne aktywa inwestycyjne),
    • zdolności do identyfikowania i definiowania nowych potrzeb rynku,
    • zamiłowania do technologii obejmującej wyposażenie obiektów logistycznych i innowacji,
    • umiejętności negocjacji oraz prowadzenia rozmów biznesowych,
    • dobrej znajomość języka  angielskiego lub niemieckiego,
    • znajomości MS Office,
    • prawa jazdy kat. „B”,
    • bardzo dobrej organizacji pracy,
    • umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu.

    Dodatkowymi atutami będą:

    • kreatywność, dokładność, rzetelność, terminowość,
    • otwartość na nowe wyzwania,
    • samodzielność i dyspozycyjność,
    • znajomość AutoCAD lub podobnych aplikacji
    • wysoka kultura osobista.

    W zamian oferujemy:      

    • pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • możliwość rozwoju,
    • wysoką dynamikę i różnorodność wykonywanych zadań,
    • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
    • wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od osiąganych wyników,
    • niezbędne narzędzia pracy.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji klikając przycisk APLIKUJ pod ogłoszeniem.

    aplikuj

     Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

    W przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”

    bottom