Oferta pracy

Regionalny Kierownik Sprzedaży

MS Sales Support Sp. z o. o.

  • świętokrzyskie

    świętokrzyskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Współtworzenie i realizacja zadań rozwoju dedykowanego regionu sprzedaży w obszarze rynku elektro marketów, rynku tradycyjnego oraz studiach kuchennych na terenie ½ Polski,

  • Odpowiedzialność za realizację wskaźników biznesowych i sprzedażowych na powierzonym Regionie,

  • Zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym,

  • Utrzymanie i pozyskiwanie długofalowych relacji z klientami, zapewnienie wysokiego standardu obsługi,

  • Nadzór nad przestrzeganiem standardów wizualizacyjnych we współpracujących palcówkach handlowych,

  • Koordynowanie realizacji centralnych akcji promocyjnych i marketingowych na poziomie Regionu Sprzedaży,

  • Kształtowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku Firmy w dedykowanym Regionie,

  • Inicjowanie i realizacja działań wspierających sprzedaż,

  • Monitorowanie rynku i działań konkurencji,

  • Przeprowadzanie analizy efektywności podejmowanych działań,

Nasze wymagania

  • Minimum trzyletniego doświadczenia na stanowisku managerskim w branży elektronicznej (AGD, RTV ) lub/i FMCG udokumentowane sukcesami,

  • Znajomość specyfiki funkcjonowania sprzedaży w kanale elektro marketów ( RTV AGD, Media Markt, Media Expert itp.),

  • Doskonałe zdolności interpersonalne, umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz efektywnego zarządzania zespołem,

  • Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office (Excel, Power Point),

  • Umiejętność analizy i interpretacji danych rynkowych,

  • Gotowość do wykonywania pracy wymagającej dużej aktywności w terenie,

  • Gotowość do wyjazdów służbowych,

  • Czynne prawo jazdy kategorii B,

To oferujemy

  • Pracę w dynamicznej organizacji dla wiodącego Producenta sprzętu elektro i AGD,

  • Realny wpływ na biznes: samodzielność w działaniu, rekomendacji rozwiązań i podejmowaniu decyzji,

  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon oraz samochód służbowy również do celów prywatnych,

  • Dostęp do kafeteryjnej platformy benefitowej,

  • Wynagrodzenie stałe i zmienne uzależnione od wyników,

  • Umowę B2B.

  • Benefity

  • elastyczny czas pracy

  • paczki świąteczne

  • kafeteryjny system benefitów