Ta oferta pracy jest nieaktualna od 503 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Kierownik Sprzedaży

  • warmińsko-mazurskie
  • Kierownik
  • 2017-01-03

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Caldoris Polska Sp. z o.o. to firma prężnie działająca na rynku OZE od 2010 roku. Swoje działania koncentruje na popularyzacji rozwiązań z zakresu energii odnawialnych, powodując tym samym znaczący wzrost świadomości ekologicznej wśród swoich klientów. Na podstawie licznych analiz poszczególnych segmentów energii OZE zacieśniamy relacje z klientami, dostarczając produkty i usługi poprzez wielotorowy i zintegrowany kanał sprzedaży i obsługi. Filozofia firmy sprawia, że Caldoris jest organizacją sprawnie funkcjonującą i aktywnie zarządzającą relacjami z klientem, tak aby współpraca była długofalowa i dla obu stron przynosiła wymierne korzyści.

    Caldoris to wizja silnej marki stawiającej na nowoczesne technologie.

    W związku z wdrażaniem nowych produktów i projektów, poszukujemy ambitnych oraz zaangażowanych Kandydatów na stanowisko:

    Regionalny Kierownik Sprzedaży
    Nr ref.: RKS/PL/17

    Zakres obowiązków:

    • zarządzanie kilkuosobowym zespołem sprzedażowym,
    • ustalanie, realizacja celów i wyników sprzedażowych oraz budżetowych,
    • zarządzanie, monitorowanie, kontrola i rozliczanie efektów pracy Key Account Managerów (KAM),
    • nadzór nad realizacją standardów sprzedaży,
    • weryfikacja wiedzy KAM-ów,
    • motywowanie i budowanie zespołu,
    • zarządzanie przepływem informacji w zespole,
    • zarządzanie komunikacją pomiędzy regionalnym biurem a centralą,
    • aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych,
    • doradztwo biznesowe w zakresie instalacji urządzeń energetycznych,
    • przygotowywanie danych technicznych niezbędnych do procesu instalacji urządzeń energetycznych,
    • realizacja strategii rozwoju biznesu w zakresie nowoczesnych produktów energetycznych,
    • rozwijanie bazy klientów w podległym regionie,
    • utrzymywanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi,
    • bieżące raportowanie działań sprzedażowych własnych i zespołu.

    Oczekiwania:

    • doświadczenie w aktywnej sprzedaży i pozyskiwaniu klientów B2B,
    • minimum 3-letnie doświadczenie w branży energetycznej (energia elektryczna, paliwa, OZE),
    • minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym B2B,
    • minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu rynkiem,
    • doświadczenie w aktywnej sprzedaży i pozyskiwaniu klientów B2B,
    • mocne ukierunkowanie na wynik i osiąganie celów,
    • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów),
    • silne zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
    • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
    • umiejętność obsługi komputera (w szczególności Microsoft Word i Excel),
    • gotowość do pracy w terenie,
    • prawo jazdy kat. B.

    Jako firma oferujemy:

    • interesującą i pełną wyzwań pracę w wymagającej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
    • pozytywną atmosferę pracy,
    • wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych umiejętności i osiąganych wyników (wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system prowizyjny),
    • atmosferę pracy nastawioną na współpracę i rozwój,
    • stabilne i elastyczne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, kontrakt, działalność gosp.),
    • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód, karta paliwowa),
    • szeroki pakiet benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).

    Do nadsyłania aplikacji zapraszamy Kandydatów z całej Polski.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku:

    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.