Ta oferta pracy jest nieaktualna od 205 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Kierownik Sprzedaży

  • warmińsko-mazurskie
  • Kierownik
  • 23.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top

    Firma ALG Pharma Sp. z o.o. w Warszawie jest dynamicznie rozwijającą się firmą farmaceutyczną. Przedmiotem działalności spółki jest produkcja, promocja i sprzedaż wysokiej jakości suplementów diety oraz wyrobów medycznych. Zapewniamy najwyższe standardy obsługi oraz nowoczesne produkty dopasowane do potrzeb naszych klientów.


    Jeżeli osiąganie sukcesów sprawia Ci przyjemność, jeśli pracujesz z pasją, jesteś ambitny/a  i znasz specyfikę rynku farmaceutycznego oraz chcesz się dalej rozwijać - dołącz do nas.


    Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:

    Regionalny Kierownik Sprzedaży / Key Account Manager

     

     

    Obszar działania:

    1. województwo mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie
      (preferowane miejsce zamieszkania Warszawa, Białystok)


    Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:

    • Realizacja ilościowych i wartościowych celów
      sprzedaży oraz założonych udziałów rynkowych
    • Współpraca z najbardziej potencjałowymi Klientami sieciowymi
    • Nawiązywanie kontaktów handlowych z nowymi Klientami
    • Realizacja strategii sprzedaży oraz założonej polityki cenowej
    • Negocjowanie kontraktów handlowych
    • Współpraca z działem Marketingu
    • Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży

    Od kandydatów oczekujemy:

    • Minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży suplementów diety
      w sieciach aptecznych (warunek konieczny)
    • Wykształcenie wyższe
    • Silna motywacja i zaangażowanie w pracę,
    • Wysoko rozwinięte kompetencje sprzedażowe
    • Wysoka kultura osobista
    • Umiejętność obsługi pakietu Office (Excell, Word)
    • Bardzo dobra organizacja własnej pracy, umiejętność wyznaczania
      priorytetów realizacji zadań i szybkiego reagowania na zmiany
    • Prawo jazdy kat. B, oraz gotowość do odbywania podróży służbowych

    Oferujemy:

    • Motywujący system wynagrodzenia bonusowego z gwarantowaną podstawą
    • Niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop)
    • Przyjazną atmosferę pracy w nowoczesnej firmie
    • Treningi i szkolenia sprzedażowe
    • Umowę o pracę

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.