Ta oferta pracy jest nieaktualna od 255 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Kierownik Sprzedaży

  • zachodniopomorskie
  • Kierownik
  • 2017-09-08

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Sikla jest od 50-ciu lat jednym z wiodących europejskich oferentów profesjonalnych systemów mocujących stosowanych  zarówno w budownictwie ogólnym jak i przemysłowym.

    Należymy do międzynarodowego austriackiego koncernu o ugruntowanej rynkowej pozycji, a polski zespół to zaangażowana grupa ludzi z dobrą atmosferą pracy i przyzwoitym balansem między życiem zawodowym i osobistym. Sprzedajemy systemy mocujące najwyższej klasy.

    Regionalny Kierownik Sprzedaży

    Obowiązki:

    • generowanie obrotu ze sprzedaży z klientami z na podległym  terenie
    • współpraca przy planowaniu obrotu miesięcznego ze sprzedaży
    • przeprowadzanie prezentacji produktowych u klientów przemysłowych
    • ścisła współpraca z klientami, ciągłe rozszerzanie bazy danych na podległym terenie
    • zdobywanie zapytań do projektów, prezentacja i monitorowanie ofert złożonych u klientów
    • prowadzenie negocjacji handlowych z klientami w ramach uzgodnionych z Kierownikiem Działu
    • opieka nad realizacją projektu na miejscu budowy, doraźne doradztwo techniczne

    Wymagania:

    • wykształcenie średnie lub wyższe techniczne
    • umiejętność czytania rysunków technicznych 
    • umiejętność obsługi programów z Pakietu Office,
    • znajomość przebiegu procesów inwestycyjnych
    • komunikatywność, samodzielność i konsekwencja w działaniu
    • otwartość na wiedzę, zacięcie handlowe
    • doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą sprzedażową i posprzedażową klienta lub doradztwem technicznym będzie mile widziane
    • prawo jazdy kategorii B, gotowość do pracy w terenie przez większość  czasu pracy

    Oferujemy:

    Szukamy Cię, bo w związku z rosnącą sprzedażą i intensywnym rozwojem struktur sprzedażowych potrzebny nam jest nasz regionalny przedstawiciel, pracujący na zasadach home-office i obsługujący w terenie klientów z Twojego regionu.

    Oferujemy przejrzyste zasady zatrudnienia i wynagradzania, na podstawie umowy o pracę, rozsądny styl zarządzania, rozwój wiedzy i kompetencji w oparciu o przyjazny zespół handlowy,  dobrą atmosferę pracy oraz wszelkie niezbędne narzędzia pracy włączając w to samochód służbowy

    Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV klikając w przycisk aplikowania.

    aplikuj

    Zainteresowany?

    Informujemy, że firma skontaktuje się tylko z wybranymi Kandydatami.

    Po więcej informacji o naszych produktach i organizacji zapraszamy na www.sikla.pl

    W przypadku zatrudnienia, konieczne będzie początkowe dwutygodniowe szkolenie w siedzibie firmy w Jeleniej Górze - proszę wziąć to pod uwagę :)

     

    http://www.sikla.pl

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".