Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Regionalny Kierownik Techniczny

Dobry Hotel

  • Mikołajki

    Mikołajki, warmińsko-mazurskie
  • ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • Praca od zaraz
  • Tryb wypłaty:miesięczna

Twój zakres obowiązków

  • koordynacja i nadzorowanie pracy działów technicznych w obiektach (Warszawa, Poznań, Mikołajki),

  • monitorowanie i realizacja umów oraz kosztów prac konserwacyjnych i serwisowych,

  • koordynacja i monitorowanie prac technicznych prowadzonych na terenie obiektu,

  • nadzorowanie i odbiór prac prowadzonych w obiektach,

  • utrzymywanie ruchu technologicznego obiektu,

  • współpraca z organami upoważnionymi do dokonywania kontroli obiektu,

  • koordynacja i nadzór nad pracą firm świadczących usługi serwisowe na terenie obiektu,

  • odpowiedzialność za optymalizację kosztów,

  • sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz,

  • kontrola budżetu rocznego dotyczącego utrzymania obiektu.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe,

  • doświadczenie na stanowisku kierowniczym,

  • mile widziane uprawnienia SEP grupy I/II/III E+D,

  • doświadczenie w obszarze Facility Management,

  • mile widziana wiedza z zakresu funkcjonowania urządzeń technicznych w obiektach hotelowych (instalacji elektrycznych SN i NN, HVAC, SAP, instalacji tryskaczowej, CCTV, BMS, instalacji wodno-kanalizacyjnych, basenowych itp.),

  • znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,

  • zdolności organizacyjne, komunikatywność,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • zaangażowanie i odpowiedzialność.

To oferujemy

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,

  • umowę o pracę lub b2b,

  • przyjazną atmosferę pracy,

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w grupie hotelowej o ugruntowanej pozycji rynkowej,

  • możliwość korzystania z ofert hoteli sieci na preferencyjnych warunkach,

  • ofertę ubezpieczenia grupowego,

  • otwartość na innowacyjne pomysły i rozwiązania, możliwość realizowania ambicji zawodowych.

  • Benefity

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • kawa / herbata

  • premie jubileuszowe

Dobry Hotel

Grupa Dobry Hotel to dynamicznie rozwijająca się sieć hoteli, zarządzająca obecnie 15 hotelami i 2 restauracjami w całej Polsce. W związku z intensywnym rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko:

Regionalny Kierownik Techniczny

- Region Centralny

Przewiń do profilu firmy