Apteka Słoneczna

Regionalny Koordynator Aptek

Apteka SłonecznaO firmie

  • mazowieckie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 4 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

Apteka słoneczna to prężnie rozwijająca się polska sieć aptek. Jesteśmy obecni na rynku od 15 lat, w tym czasie otworzyliśmy 200 aptek i zatrudniamy około 3000 farmaceutów.  Naszym priorytetem jest najwyższa jakość obsługi i pełne zadowolenie pacjenta.

 

Kogo poszukujemy? Kandydatów na stanowisko: 
REGIONALNY KOORDYNATOR APTEK
Gdzie?
woj. mazowieckie

Zadania do wykonania:

  • dbanie o jak najwyższą jakość obsługi pacjenta
  • zarządzanie i koordynowanie pracy kierowników oraz personelu aptek
  • nadzór nad wykonywaniem polityki sprzedażowej i zakupowej firmy
  • rekrutacja pracowników
  • odpowiedzialność za otwieranie nowych aptek

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe farmaceutyczne
  • doświadczenie na kierowniczym stanowisku w farmacji
  • wysoko rozwinięte umiejętności menedżerskie
  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • prawo jazdy kat.b
  • dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie 

Oferujemy:

  • stabilną pracę w firmie o silnej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę
  • pełną wyzwań pracę w zgranym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • narzędzia do pracy – komputer oraz samochód służbowy (mercedes glc coupe)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. , Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Apteka słoneczna to prężnie rozwijająca się polska sieć aptek. Jesteśmy obecni na rynku od 15 lat, w tym czasie otworzyliśmy 200 aptek i zatrudniamy około 3000 farmaceutów.  Naszym priorytetem jest najwyższa jakość obsługi i pełne zadowolenie pacjenta.

 

Kogo poszukujemy? Kandydatów na stanowisko: 
REGIONALNY KOORDYNATOR APTEK
Gdzie?
woj. mazowieckie

Zadania do wykonania:

  • dbanie o jak najwyższą jakość obsługi pacjenta
  • zarządzanie i koordynowanie pracy kierowników oraz personelu aptek
  • nadzór nad wykonywaniem polityki sprzedażowej i zakupowej firmy
  • rekrutacja pracowników
  • odpowiedzialność za otwieranie nowych aptek

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe farmaceutyczne
  • doświadczenie na kierowniczym stanowisku w farmacji
  • wysoko rozwinięte umiejętności menedżerskie
  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • prawo jazdy kat.b
  • dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie 

Oferujemy:

  • stabilną pracę w firmie o silnej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę
  • pełną wyzwań pracę w zgranym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • narzędzia do pracy – komputer oraz samochód służbowy (mercedes glc coupe)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. , Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Ogłoszenie archiwalne