Ta oferta pracy jest nieaktualna od 17 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny koordynator sprzedaży

  • Poznań, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 2017-12-04

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Visions for a future together

 


Firma Olympus, wiodący globalny producent precyzyjnej technologii optycznej i cyfrowej, opracowuje i udostępnia innowacyjne technologie medyczne, fotograficzne oraz rozwiązania dla przemysłu i nauki. Wielokrotnie nagradzane produkty są niezastąpione w diagnostyce, profilaktyce i leczeniu chorób, wspierają badania i rozwój oraz ułatwiają wiele aspektów życia. W rękach swoich użytkowników zaawansowane technologicznie produkty firmy Olympus sprawiają, że życie ludzi staje się zdrowsze, bezpieczniejsze i szczęśliwsze. W 31 zakładach w Europie pracuje ponad 6750 pracowników. Aplikuj!

Ze swojej strony oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy uzależniony od wyników;
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie będącej liderem w branży przemysłowej
  • Ciekawą pracę i niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie NNW);
  • Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
 
Regionalny koordynator sprzedaży 
na teren województwa dolnośląskiego, opolskiego, lubuskiego i wielkopolskiego

Lokalizacja: Wrocław lub Poznań
Dział: Sprzedaż

Dywizja: Scientific Solutions

Firma Olympus oferuje innowacyjne produkty i usługi ekspertom naukowym i przemysłowym, wspierając każdego dnia ich pracę na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa ludzi. Oferta rozwiązań przemysłowych obejmuje systemy mikroskopowe do metalografii, pomiarów i skanowania 3D, endoskopy przemysłowe, aparaty XRF do identyfikacji materiałów, a także systemy do badań nieniszczących. Jako jeden z wiodących dostawców sprzętu mikroskopowego dla biologii i medycyny, firma Olympus zapewnia rozwiązania, z którymi naukowcy stykają się codziennie w klinikach, laboratoriach, a także w instytutach naukowych i dydaktycznych.

Zakres obowiązków:

  • Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Promowanie i sprzedaż produktów przemysłowych
  • Samodzielne identyfikowanie możliwości sprzedaży, aktywne zdobywanie nowych klientów i realizacja sprzedaży do obecnych klientów
  • Przygotowywanie ofert handlowych
  • Prowadzenie negocjacji z klientami
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi urządzeń dla klientów
  • Pomoc w organizacji konferencji, zjazdów i szkoleń dla klientów
  • Współpraca z pozostałymi działami formy w zakresie obsługi klienta
  • Posprzedażowa instalacja urządzeń u klienta

Wymagane kwalifikacje:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Doświadczenie w sprzedaży sprzętu dla klientów z sektorów przemysłowego i naukowego (doświadczenie w sprzedaży NDT oraz RVI będzie dodatkowym atutem)
  • Dobra znajomość branży samochodowej, lotniczej, naukowej oraz przemysłu stalowego (konstrukcje spawane, odlewnie, elektrownie, itp.)
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania trwałych relacji
  • Otwartość, wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów
  • Dokładność i bardzo dobra organizacja pracy
  • Inicjatywa, zaangażowanie i samodzielność
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – umożliwiająca bardzo sprawną komunikację
  • Gotowość do czętych podróży służbowych
  • Prawo jazdy kat. B

Prosimy o dołączenie do aplikacji niniejszej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych o ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”

www.olympus.pl/