Ta oferta pracy jest nieaktualna od 194 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny koordynator sprzedaży

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Kierownik
  • 04.12.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Visions for a future together

     


    Firma Olympus, wiodący globalny producent precyzyjnej technologii optycznej i cyfrowej, opracowuje i udostępnia innowacyjne technologie medyczne, fotograficzne oraz rozwiązania dla przemysłu i nauki. Wielokrotnie nagradzane produkty są niezastąpione w diagnostyce, profilaktyce i leczeniu chorób, wspierają badania i rozwój oraz ułatwiają wiele aspektów życia. W rękach swoich użytkowników zaawansowane technologicznie produkty firmy Olympus sprawiają, że życie ludzi staje się zdrowsze, bezpieczniejsze i szczęśliwsze. W 31 zakładach w Europie pracuje ponad 6750 pracowników. Aplikuj!

    Ze swojej strony oferujemy:

    • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy uzależniony od wyników;
    • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie będącej liderem w branży przemysłowej
    • Ciekawą pracę i niezbędne narzędzia pracy
    • Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie NNW);
    • Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
     
    Regionalny koordynator sprzedaży 
    na teren województwa dolnośląskiego, opolskiego, lubuskiego i wielkopolskiego

    Lokalizacja: Wrocław lub Poznań
    Dział: Sprzedaż

    Dywizja: Scientific Solutions

    Firma Olympus oferuje innowacyjne produkty i usługi ekspertom naukowym i przemysłowym, wspierając każdego dnia ich pracę na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa ludzi. Oferta rozwiązań przemysłowych obejmuje systemy mikroskopowe do metalografii, pomiarów i skanowania 3D, endoskopy przemysłowe, aparaty XRF do identyfikacji materiałów, a także systemy do badań nieniszczących. Jako jeden z wiodących dostawców sprzętu mikroskopowego dla biologii i medycyny, firma Olympus zapewnia rozwiązania, z którymi naukowcy stykają się codziennie w klinikach, laboratoriach, a także w instytutach naukowych i dydaktycznych.

    Zakres obowiązków:

    • Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
    • Promowanie i sprzedaż produktów przemysłowych
    • Samodzielne identyfikowanie możliwości sprzedaży, aktywne zdobywanie nowych klientów i realizacja sprzedaży do obecnych klientów
    • Przygotowywanie ofert handlowych
    • Prowadzenie negocjacji z klientami
    • Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi urządzeń dla klientów
    • Pomoc w organizacji konferencji, zjazdów i szkoleń dla klientów
    • Współpraca z pozostałymi działami formy w zakresie obsługi klienta
    • Posprzedażowa instalacja urządzeń u klienta

    Wymagane kwalifikacje:

    • Wykształcenie wyższe techniczne
    • Doświadczenie w sprzedaży sprzętu dla klientów z sektorów przemysłowego i naukowego (doświadczenie w sprzedaży NDT oraz RVI będzie dodatkowym atutem)
    • Dobra znajomość branży samochodowej, lotniczej, naukowej oraz przemysłu stalowego (konstrukcje spawane, odlewnie, elektrownie, itp.)
    • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania trwałych relacji
    • Otwartość, wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów
    • Dokładność i bardzo dobra organizacja pracy
    • Inicjatywa, zaangażowanie i samodzielność
    • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – umożliwiająca bardzo sprawną komunikację
    • Gotowość do czętych podróży służbowych
    • Prawo jazdy kat. B

    Prosimy o dołączenie do aplikacji niniejszej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych o ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”

    www.olympus.pl/