Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Regionalny Manager ds. Obsługi Sieci / Area Sales Manager DIY

Grupa TubądzinO firmie

  • zachodniopomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Tubądzin Management Group Sp. z o.o. z siedzibą w Cedrowicach Parceli
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Regionalny Manager ds. Obsługi Sieci
/ Area Sales Manager DIYNumer ref.: Region: Trójmiasto, Pomorze Zachodnie, Warmia i Mazury

Opis stanowiska:

  • budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami oraz dbanie o najwyższy poziom obsługi
  • profesjonalne reprezentowanie firmy oraz dbałość o jej wizerunek
  • opracowywanie raportów z wykonanych działań
  • rozwój sieci detalicznej DIY na podległym terenie
  • dbanie o wyniki sprzedaży w podległych punktach handlowych
  • realizowanie działań marketingowych i promocyjnych w wyznaczonym regionie
  • rozwój i aktualizacja ekspozycji

Wymagania, cechy i umiejętności:

  • wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku handlowym, atutem będzie praca w kanale DIY bądź w sieciach FMCG
  • wartość dodaną stanowić będzie znajomość rynku budowlanych materiałów wykończeniowych i przynajmniej podstawowa wiedza z zakresu aranżacji wnętrz
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • czynne prawo jazdy kategorii B
  • otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych
  • relacyjność w kontaktach z klientami
  • wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej
  • znajomość nowoczesnych technik sprzedażowych i negocjacyjnych
  • zorientowanie na wyniki
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
  • samodzielność, systematyczność oraz wysoki poziom odpowiedzialności za wykonywane zadania

Oferujemy:

  • pracę w prestiżowej polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i kreatywnym zespole
  • niezbędne narzędzia potrzebne do realizacji zadań
  • szerokie możliwości rozwoju osobistego i zawodowego
  • praca na podstawie umowy o pracę
  • możliwość uczestnictwa w różnorodnych szkoleniach
  • dofinansowanie do karty MultiSport
  • bony okolicznościowe i paczki świąteczne dla dzieci
  • zniżki pracownicze na produkty firmy
  • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym oraz prywatną opieką medyczną
Zachęcamy do wysyłania ofert (CV i list motywacyjny podpisane imieniem i nazwiskiem).
 
W przypadku pytań, prosimy o kontakt - tel.: (42) 710 37 79 lub (42) 710 37 12.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Ogłoszenie archiwalne