Oferta pracy

Regionalny Manager Sieci Aptek

Kornblit & PartnersO firmie

  • łódzkie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer

Kornblit & Partners jest firmą doradztwa personalnego. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie – dobieramy najlepszych kandydatów, spełniamy oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

W latach 1999 – 2018 Kornblit & Partners działał pod nazwą Krakowski Instytut Technologii.

Dziś, Kornblit & Partners, zachowując ciągłość współpracy z klientami, kontynuuje najlepsze praktyki na rynku.

 

Dla naszego Klienta, rozwijającej się sieci aptek, działających na terenie całego kraju, poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:

Regionalny Manager Sieci Aptek

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie podległą siecią aptek wraz z odpowiedzialnością za wynik,
  • Bliska współpraca z kierownikami aptek i ocena realizacji powierzonych zadań,
  • Nadzór nad zapewnieniem odpowiedniej opieki nad pacjentami w aptekach (bezpośredni wpływ na wypracowane procedury),
  • Odpowiedzialność za politykę personalną: rekrutacja, wdrożenie, programy rozwojowe, przeprowadzanie ocen pracowników,
  • Bieżące wsparcie podległych pracowników, reakcja na zmiany oraz motywowanie zespołu,
  • Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji dla podległego zespołu i przełożonych,
  • Analiza rynku, wychodzenie z nowymi inicjatywami, zwiększającymi konkurencyjność marki,
  • Raportowanie wyników wraz z ich analizą i wyciąganiem wniosków,
  • Udział w projektach ogólnofirmowych.

Oczekiwania:

  • Min. 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku i/lub kierownika apteki,
  • Wykształcenie wyższe (atutem jest wykształcenie farmaceutyczne),
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji biznesowych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,
  • Chęć pracy w dynamicznym środowisku biznesowym,
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarządzania zespołem,
  • Samodzielność w działaniu i podejmowanie inicjatyw wraz z ich wdrożeniem,
  • Rozwinięte zdolności analityczne, komunikacji i negocjacji,
  • Biegła znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word i Excel),
  • Dyspozycyjność i chęć pracy w terenie,
  • Prawo jazd kat. B.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze plus system bonusowy,
  • Pracę pełną wyzwań – liczymy na twoją pro aktywność i chęć podejmowania nowych inicjatyw,
  • Udział w profesjonalnie przygotowanym onboardingu – programie wdrożeniowym do firmy,
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrze uzależnione od twoich potrzeb rozwojowych,
  • Spotkania integracyjne i atmosferę ukierunkowaną na działanie,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, karta paliwowa),
  • Benefity pozapłacowe (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV bez zdjęcia.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych osobowych: Kornblit & Partners Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 2, lok. 81, 00-131 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000096031 („Administrator”) w celach niezbędnych do realizacji bieżących i przyszłych procesów rekrutacji, w tym na udostępnienie moich danych osobowych partnerom Administratora – pracodawcom, na rzecz których Administrator prowadzi rekrutacje.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy