Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyRegionalny Manager Sieci Aptek
Kornblit & PartnersO firmie
śląskie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Menedżer
Kornblit & Partners jest firmą doradztwa personalnego. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie – dobieramy najlepszych kandydatów, spełniamy oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
W latach 1999 – 2018 Kornblit & Partners działał pod nazwą Krakowski Instytut Technologii.
Dziś, Kornblit & Partners, zachowując ciągłość współpracy z klientami, kontynuuje najlepsze praktyki na rynku.
Dla naszego Klienta, rozwijającej się sieci aptek, działających na terenie całego kraju, poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie podległą siecią aptek wraz z odpowiedzialnością za wynik,
- Bliska współpraca z kierownikami aptek i ocena realizacji powierzonych zadań,
- Nadzór nad zapewnieniem odpowiedniej opieki nad pacjentami w aptekach (bezpośredni wpływ na wypracowane procedury),
- Odpowiedzialność za politykę personalną: rekrutacja, wdrożenie, programy rozwojowe, przeprowadzanie ocen pracowników,
- Bieżące wsparcie podległych pracowników, reakcja na zmiany oraz motywowanie zespołu,
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji dla podległego zespołu i przełożonych,
- Analiza rynku, wychodzenie z nowymi inicjatywami, zwiększającymi konkurencyjność marki,
- Raportowanie wyników wraz z ich analizą i wyciąganiem wniosków,
- Udział w projektach ogólnofirmowych.
Oczekiwania:
- Min. 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku i/lub kierownika apteki,
- Wykształcenie wyższe (atutem jest wykształcenie farmaceutyczne),
- Umiejętność prowadzenia prezentacji biznesowych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,
- Chęć pracy w dynamicznym środowisku biznesowym,
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarządzania zespołem,
- Samodzielność w działaniu i podejmowanie inicjatyw wraz z ich wdrożeniem,
- Rozwinięte zdolności analityczne, komunikacji i negocjacji,
- Biegła znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word i Excel),
- Dyspozycyjność i chęć pracy w terenie,
- Prawo jazd kat. B.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze plus system bonusowy,
- Pracę pełną wyzwań – liczymy na twoją pro aktywność i chęć podejmowania nowych inicjatyw,
- Udział w profesjonalnie przygotowanym onboardingu – programie wdrożeniowym do firmy,
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrze uzależnione od twoich potrzeb rozwojowych,
- Spotkania integracyjne i atmosferę ukierunkowaną na działanie,
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, karta paliwowa),
- Benefity pozapłacowe (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa).
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych osobowych: Kornblit & Partners Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 2, lok. 81, 00-131 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000096031 („Administrator”) w celach niezbędnych do realizacji bieżących i przyszłych procesów rekrutacji, w tym na udostępnienie moich danych osobowych partnerom Administratora – pracodawcom, na rzecz których Administrator prowadzi rekrutacje.
Ogłoszenie archiwalne