Oferta pracy

Regionalny Manager Sprzedaży

Credin Polska Sp. z o.o. O firmie

  • małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Swoją podróż w krainę smaków rozpoczęliśmy w 1995 roku, następnie we wrześniu 2002 dołączyliśmy do norweskiej grupy kapitałowej ORKLA, zasilając w ten sposób zasoby gałęzi Orkla Food Ingredients.
 
Naszą misją jest kreowanie rynku cukierniczego i piekarniczego zarówno w Polsce jak i na świecie poprzez działanie w sposób świadomy mający na uwadze poszanowanie bezpieczeństwa, zdrowia i środowiska oraz aktywne współpracowanie z klientami, nie zapominając przy tym o największej wartości pracodawcy- pracownikach.
 
Wszystkie produkty przygotowujemy z gwarancją niezmiennie wysokiej jakości, z poszanowaniem tradycji i dużą pasją do innowacyjności.
 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Regionalny Manager Sprzedaży

Do twoich zadań będzie należało:

  • Budowanie, wdrażanie i realizowanie strategii sprzedażowej na powierzonym terenie obejmującym województwa śląskie, małopolskie, podkarpackie, lubelskie, świętokrzyskie, łódzkie, mazowieckie, podlaskie oraz warmińsko-mazurskie
  • Tworzenie planów sprzedażowych oraz nadzór i odpowiedzialność za ich realizację
  • Zarządzanie podległym zespołem sprzedaży
  • Utrzymywanie kontaktu i zarządzanie relacjami z partnerami firmy
  • Rozpoznawanie potrzeb klientów i dystrybutorów oraz pogłębianie wiedzy w zakresie ich planów biznesowych
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Planowanie i monitorowanie wykorzystania budżetu na podległym terenie
  • Monitorowanie oraz analizowanie wyników sprzedaży oraz podejmowanie działań w celu rozwoju i maksymalizacji sprzedaży

To stanowisko jest odpowiednie dla Ciebie jeżeli:

  • Posiadasz doświadczenie w obszarze sprzedaży w branży piekarskiej i cukierniczej
  • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Znasz branżę piekarską i cukierniczą oraz kształtujące się w niej trendy i potrzeby klientów i konsumentów
  • Znasz techniki sprzedażowe oraz negocjacyjne
  • Posiadasz umiejętność sprzedaży w oparciu o przewidywanie potrzeb klienta oraz kształtowanie zgodnych z nimi rozwiązań
  • Jesteś proaktywny, zaangażowany i nastawiony na realizację założonych celów
  • Łatwo nawiązujesz kontakty oraz posiadasz umiejętność skutecznej komunikacji
  • Posiadasz prawo jazdy kategorii B

Twoje szanse zwiększysz jeżeli:

  • Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym

 

Nasza oferta dla Ciebie:

 

 

  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Narzędzia pracy
  • Samochód służbowy
  • Opieka medyczna dla Ciebie i twojej najbliższej rodziny
  • Ubezpieczenie na życie
  • Świadczenie Wielkanocne Wczasy pod gruszą Świadczenie Bożonarodzeniowe
  • Realny wpływ na rozwój procesów
  • Satysfakcja osiągana w codziennej pracy
  • Możliwość rozwoju
  • Praca w środowisku wysoko wykwalifikowanych specjalistów
  • Miła i wspierająca atmosfera pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Credin Polska Sp. z o.o.

Uprzejmie informujemy, że administratorem państwa danych osobowych jest Credin Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Czystej 6 w Sobótce. To oznacza, że nasze przedsiębiorstwo jest odpowiedzialne za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny i zgodny z obowiązującymi przepisami.

Wszystkie informacje na temat wykorzystania i zabezpieczania Państwa danych osobowych, przysługujących uprawnień i warunków skorzystania z nich znajdują się na stronie: www.credin.pl/rodo

Wszelkie zapytania w sprawie przetwarzania danych osobowych należy kierować pocztą tradycyjną na adres Credin Polska Sp. z o.o., ul. Czysta 6, 55-050 Sobótka lub pocztą elektroniczną na adres: [email protected]

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy