Ta oferta pracy jest nieaktualna od 17 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Manager Sprzedaży

  • opolskie
  • Kierownik
  • 04.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    zajmuje się projektowaniem, konstruowaniem oraz produkcją najwyższej jakości urządzeń elektronicznych. Jesteśmy liderem rynku kas i drukarek fiskalnych oraz wypracowaliśmy mocną pozycję wśród dostawców wag elektronicznych, szuflad kasowych i sprawdzarek cen.
     
    poszukujemy osób logicznie myślących, pracujących z pasją i potrafiących współpracować z innymi. Zatrudniamy wiele utalentowanych osób, ale najbardziej liczy się dla nas praca zespołowa.
     

    Na stanowisko:

    Regionalny Manager Sprzedaży
    Miejsce pracy: Cała Polska

    Zgłoś się do nas, jeśli:

    • chcesz pracować w firmie o znaczącej pozycji na rynku w branży fiskalnej
    • posiadasz min. 2 lat doświadczenie na podobnym stanowisku pracy w branży fiskalnej,
      IT lub pokrewnej oraz posiadasz min. 3 letnie doświadczenie handlowe na podobnym stanowisku
      w kanale B2B
    • posiadasz wykształcenie minimum średnie
    • jesteś dyspozycyjna/-y do wyjazdów służbowych
    • posiadasz doświadczenie w rozwoju sieci sprzedaży
    • znasz rynek B2B i techniki sprzedaży
    • szybko przyswajasz wiedzę techniczną
    • potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę
    • cechują Cię nastawienie na osiąganie celów oraz umiejętność analitycznego myślenia
    • należysz do osób odpowiedzialnych, komunikatywnych i samodzielnych w działaniu
    • masz prawo jazdy kat. B
    • posiadasz znajomość pakietu Ms Office (Word, Excel, Outlook)

    Do Twoich obowiązków należeć będzie:

    • budowanie i rozwój sieci sprzedaży na podległym regionie
    • efektywne zarządzanie powierzonymi klientami
    • profesjonalne doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów
    • opracowywanie strategii sprzedażowych
    • wyznaczanie i monitorowanie realizacji celów w zakresie sprzedaży
    • uczestniczenie w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych
    • monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących danego regionu
    • tworzenie raportów i analizowanie sprzedaży na podległym terenie

    Wybranym kandydatom zaoferujemy:

    • ciekawą i samodzielną pracę w oparciu o umowę o pracę
    • wynagrodzenie podstawowe oraz premie i bonusy uzależnione od wyników pracy
    • niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, telefon, laptop)

    Chętnych do podjęcia pracy zapraszamy do nadsyłania listów motywacyjnych i CV nza pomocą przycisku aplikuj wraz z klauzulą.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie podanym w dokumentach aplikacyjnych przez Zakłady Urządzeń Komputerowych „ Elzab” S.A.
    z siedzibą w Zabrzu w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane powyżej stanowisko pracy
    Podstawa prawna: Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r.