
Regionalny Manager Sprzedaży
Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.O firmie



warmińsko-mazurskie
- Ważna jeszcze 16 dnido: 23 mar 2021
- Kierownik / Koordynator
![]()
Miejsce pracy: Polska Północno - wschodnia (praca w terenie) |
O AkzoNobel
AkzoNobel to firma z pasją malowania. Od 1792 roku jesteśmy ekspertem w produkcji farb i lakierów, kreującym standardy w kolorze i ochronie powierzchni. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon – które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Firma z siedzibą główną w Holandii działa w ponad 150 krajach, zatrudnia około 35 000 pracowników, którzy z pasją dostarczają wysokiej jakości produkty i usługi, zgodnie z oczekiwaniem naszych klientów. Więcej informacji na stronie www.akzonobel.com
Miejsce pracy: Polska Północno - wschodnia
(praca w terenie)
Główny cel stanowiska:
Zarządzanie sprzedażą produktów AkzoNobel Decorative Paints i zespołem sprzedaży w powierzonym regionie w Tradycyjnym Kanale Sprzedaży.
Zadania szczegółowe:
- Zarządzanie i rozwój podległego zespołu Przedstawicieli Handlowych.
- Delegowanie zadań, monitorowanie i ocena ich realizacji przez podległy zespół.
- Aktywny coaching podległych pracowników.
- Egzekucja i stałe podnoszenie standardów obsługi klienta oraz standardów pracy zespołu.
- Realizacja celów sprzedażowych w powierzonym regionie na poziomie hurtowym oraz detalicznym.
- Efektywne wykorzystanie i rozliczanie regionalnego budżetu wsparcia sprzedaży.
- Planowanie, monitorowanie i raportowanie wykonania działań handlowych.
- Realizacja celów jakościowych.
- Promowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Identyfikowanie i adresowanie istotnych szans biznesowych.
- Rozwijanie długotrwałych relacji z klientami.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (minimum licencjat/inżynier).
- 3-5 lat doświadczenia na stanowisku Managera Sprzedaży.
- Umiejętność zarządzania zespołem rozproszonym (delegowanie zadań, motywowanie, udzielanie feedbacku, coaching).
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji oraz mechanizmów działania rynku tradycyjnego.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
- Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą hurtową.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, zaangażowanie, wysoka etyka pracy.
- Samodzielność i orientacja na realizację celów, przy jednoczesnym dbaniu o jakość pracy.
- Biegła znajomość pakietu MS Office.
- Gotowość do podróżowania w ramach zasięgu geograficznego regionu.
- Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej organizacji będącej liderem w swojej branży.
- Wdrożenie oraz wsparcie doświadczonego zespołu.
- Elastyczny czas pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji.
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy – samochód służbowy, laptop, telefon.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
- Bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna obejmująca m.in. stomatologię, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, wczasy pod gruszą, bony z ZFŚS, zniżki na produkty).
Ogłoszenie archiwalne