PEKAES Sp. z o.o.

Regionalny Menedżer ds. Obsługi Klienta

PEKAES Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

PEKAES Sp. z o.o.

Niciarniana 51

Łódź

Regionalny Menedżer
ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź

Grupa PEKAES – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.

  • Zarządzenie portfelem Klientów oraz budowanie relacji w obrębie wyznaczonego regionu;
  • Aktywny rozwój współpracy z Klientami oraz rozwijanie kontaktów handlowych;
  • Analiza rynku krajowego i zagranicznego oraz identyfikacja potencjalnych kierunków rozwoju sprzedaży;
  • Prowadzenie negocjacji handlowych z Klientami;
  • Przygotowywanie umów i ofert handlowych zgodnie z przyjętą polityką firmy;
  • Monitoring działań konkurencji na rynku TSL.
  • Minimum 3- letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą Klienta lub w sprzedaży usług w branży TSL;
  • Bardzo dobra znajomość branży TSL;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Gotowość do pracy mobilnej (w obrębie regionu: Gdynia, Olsztyn, Bydgoszcz);
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego;
  • Umiejętności negocjacyjne na wysokim poziomie;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Wysoka kultura osobista i dojrzałość biznesowa;
  • Wysokie zdolności komunikacyjne. 
  • Atrakcyjny system premiowy;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole;
  • Szereg benefitów (samochód służbowy, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

 
 
Zapraszamy na nasz Profil Pracodawcy
 

Grupa PEKAES – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.

Regionalny Menedżer
ds. Obsługi Klienta
  • Zarządzenie portfelem Klientów oraz budowanie relacji w obrębie wyznaczonego regionu;
  • Aktywny rozwój współpracy z Klientami oraz rozwijanie kontaktów handlowych;
  • Analiza rynku krajowego i zagranicznego oraz identyfikacja potencjalnych kierunków rozwoju sprzedaży;
  • Prowadzenie negocjacji handlowych z Klientami;
  • Przygotowywanie umów i ofert handlowych zgodnie z przyjętą polityką firmy;
  • Monitoring działań konkurencji na rynku TSL.
  • Minimum 3- letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą Klienta lub w sprzedaży usług w branży TSL;
  • Bardzo dobra znajomość branży TSL;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Gotowość do pracy mobilnej (w obrębie regionu: Gdynia, Olsztyn, Bydgoszcz);
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego;
  • Umiejętności negocjacyjne na wysokim poziomie;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Wysoka kultura osobista i dojrzałość biznesowa;
  • Wysokie zdolności komunikacyjne. 
  • Atrakcyjny system premiowy;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole;
  • Szereg benefitów (samochód służbowy, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne