Oferta pracy

Regionalny Menedżer Sprzedaży

Apator Elkomtech SAO firmie

  • łódzkie

  • Ważna jeszcze 3 dni
    do: 22 paź 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Menedżer
 

Apator Elkomtech S.A. jest firmą produkcyjną, zajmującą się tworzeniem oprogramowania oraz wytwarzaniem urządzeń przeznaczonych do nadzoru przesyłu energii elektrycznej. Firma dostarcza urządzenia telemechaniki i automatyki stacyjnej, systemy nadzoru pracy stacji elektroenergetycznej, systemy zdalnego nadzoru i sterowania siecią elektroenergetyczną oraz jej zarządzania.

Toruński oddział Apator Elkomtech S.A. specjalizuje się w projektowaniu i produkcji systemów automatyki napędowej, układów rozdzielczo-sterowniczych oraz ich wdrażaniu w przemyśle, a także w zasilaniu i rozdziale energii.

Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Regionalny Menedżer Sprzedaży
Miejsce pracy: województwa mazowieckie, lubelskie, podlaskie, łódzkie

Zadania:

  • Prowadzenie sprzedaży urządzeń i usług zgodnie z bieżącą ofertą handlową Apator Elkomtech SA w zakresie wysokiego i średniego napięcia;
  • Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
  • Opracowywanie i składanie ofert handlowych oraz uczestnictwo w przetargach w zakresie sprzętu i usług;
  • Prowadzenie negocjacji handlowych;
  • Realizacja rocznych oraz wieloletnich planów sprzedaży;
  • Rozpoznawanie potrzeb klientów, monitorowanie rynku oraz analiza trendów;        
  • Uczestnictwo w targach i imprezach promocyjnych, prowadzenie prezentacji dla klientów;
  • Prowadzenie promocji i marketingu produktów.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (wymagane:  elektrotechnika, elektroenergetyka, lub automatyka);
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym w branży energetycznej związanej z wysokimi i średnimi napięciami;
  • Nastawienie na realizację celów, odpowiedzialność, samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  • Zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych.

Oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie stwarzającej  możliwości rozwoju zawodowego;
  • Stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjne wynagrodzenie  adekwatne do umiejętności i zaangażowania;
  • Możliwość współtworzenia innowacyjnych rozwiązań dla Klientów;
  • Pracę w zespole profesjonalistów oraz bardzo dobrą atmosferę pracy;
  • Pracę pełną wyzwań, dającą możliwość uczestniczenia w rozwijaniu biznesu;
  • Narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon);
  • Bogaty pakiet socjalny;
  • Zadaniowy czas pracy, umowę o pracę lub B2B.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.
 

Apator Elkomtech S.A. jest firmą produkcyjną, zajmującą się tworzeniem oprogramowania oraz wytwarzaniem urządzeń przeznaczonych do nadzoru przesyłu energii elektrycznej. Firma dostarcza urządzenia telemechaniki i automatyki stacyjnej, systemy nadzoru pracy stacji elektroenergetycznej, systemy zdalnego nadzoru i sterowania siecią elektroenergetyczną oraz jej zarządzania.

Toruński oddział Apator Elkomtech S.A. specjalizuje się w projektowaniu i produkcji systemów automatyki napędowej, układów rozdzielczo-sterowniczych oraz ich wdrażaniu w przemyśle, a także w zasilaniu i rozdziale energii.

Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Regionalny Menedżer Sprzedaży
Miejsce pracy: województwa mazowieckie, lubelskie, podlaskie, łódzkie

Zadania:

  • Prowadzenie sprzedaży urządzeń i usług zgodnie z bieżącą ofertą handlową Apator Elkomtech SA w zakresie wysokiego i średniego napięcia;
  • Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
  • Opracowywanie i składanie ofert handlowych oraz uczestnictwo w przetargach w zakresie sprzętu i usług;
  • Prowadzenie negocjacji handlowych;
  • Realizacja rocznych oraz wieloletnich planów sprzedaży;
  • Rozpoznawanie potrzeb klientów, monitorowanie rynku oraz analiza trendów;        
  • Uczestnictwo w targach i imprezach promocyjnych, prowadzenie prezentacji dla klientów;
  • Prowadzenie promocji i marketingu produktów.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (wymagane:  elektrotechnika, elektroenergetyka, lub automatyka);
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym w branży energetycznej związanej z wysokimi i średnimi napięciami;
  • Nastawienie na realizację celów, odpowiedzialność, samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  • Zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych.

Oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie stwarzającej  możliwości rozwoju zawodowego;
  • Stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjne wynagrodzenie  adekwatne do umiejętności i zaangażowania;
  • Możliwość współtworzenia innowacyjnych rozwiązań dla Klientów;
  • Pracę w zespole profesjonalistów oraz bardzo dobrą atmosferę pracy;
  • Pracę pełną wyzwań, dającą możliwość uczestniczenia w rozwijaniu biznesu;
  • Narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon);
  • Bogaty pakiet socjalny;
  • Zadaniowy czas pracy, umowę o pracę lub B2B.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne