Ta oferta pracy jest nieaktualna od 17 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny Menedżer Sprzedaży

  • opolskie
  • Kierownik
  • 08.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Jesteśmy organizacją zajmującą się szeroko rozumianym outsourcingiem zakupów nieprodukcyjnych dla naszych Klientów optymalizując procesy zakupowe w Twojej firmie. Nie musisz zastanawiać się i szukać odpowiedniego dostawcy, negocjować kontraktów, terminów płatności i dostaw. Wykorzystując korzyści skali naszych obrotów z producentami i dystrybutorami  jesteśmy w stanie zapewnić Ci najszybsze możliwe dostawy odpowiednich dla Twojego biznesu produktów i usług.

    Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu, proponujemy Państwu artykuły wyposażenia biur, magazynów, warsztatów, zakładów, stołówek, szatni etc. Dostarczamy także materiały biurowe i eksploatacyjne, środki czystości a także sprzęt ICT i AGD.

    Zapewniamy również fachową obsługę  w zakresie zakupu usług: telekomunikacyjnych (GSM/Internet/FIX/LAN/WAN) , zakupu energii elektrycznej i gazu, ubezpieczeń (grupowych, AC/OC/NNW/ inne), leasingu pojazdów i maszyn oraz zakupu środków transportu większości marek samochodów dostępnych w Polsce – wraz z zarządzaniem flotą oraz kart paliwowych dla flot.
    Regionalny Menedżer Sprzedaży

    Jeśli chcielibyście prowadzić własną firmę pod marką WyposażamyFirmy.pl zapraszamy do współpracy. Współpraca oparta jest o umowę franczyzową zawieraną na czas określony. Po wzajemnej weryfikacji otrzymacie Państwo wyłączność terytorialną na sprzedaż produktów i usług WyposażamyFirmy.pl, zarówno dla sprzedaży projektowej jak i e business (ruch terminowany z przydzielonego terenu będzie przypisany do franczyzobiorcy).

    Wymagania:

    • Działalność gospodarcza -czynna
    • Firmowe konto bankowe
    • System do wystawiania faktur z możliwością umieszczenie logo: wyposazamyfirmy.pl 

    Oczekiwania:

    I etap

    • Podpisanie umowy franczyzowej – minimalny okres 6 msc
    • Szkolenie produktowe
    • Szkolenie z obsługi systemu sprzedażowego
    • Wsparcie handlowe

     

    II etap

    • Utworzenie biura Handlowego w mieście wojewódzkim z możliwością rozbudowy do "ShowRoom" marki
    • Posiadanie min dwóch osób w lokalizacji jw. (osoba pierwszego kontaktu i mobilny handlowiec)
    • Posiadanie zespołu monterskiego w lokalizacji jw. (monterzy) - montaż nie zalicza się do obrotów i stanowi przychód własny franczyzobiorcy

    Oferujemy:

    • Wsparcie sprzedażowe
    • Wsparcie projektowe
    • Wsparcie marketingowe
    • Wsparcie IT
    • Know-how
    • Dostęp do nieograniczonej ilości producentów wyposażenia na rynku polski
    • Czytelny i przejrzysty system współpracy
    • Wyłączność terytorialną: (województwo lub miasto)
    • Środki płatnicze bezpośrednio na konto zaraz po realizacji płatności przez Klienta
    • Przy większych realizacjach - wsparcie producenta i franczyzodawcy
    • Przy większych realizacjach - wydłużone terminy płatności - do 28 dni

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.