Ta oferta pracy jest nieaktualna od 2 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Regionalny przedstawiciel handlowy ds. HoReCa

  • małopolskie
  • Specjalista
  • 13.02.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    BELA MESA s.c. GRAŻYNA CHOJNACKA, PIOTR PRZYBYLAK

    Jesteśmy firmą z 5 letnim doświadczeniem i corocznym dynamicznym wzrostem sprzedaży. Zajmujemy się dystrybucją zastawy stołowej do najlepszych restauracji w Polsce. Wyznaczamy trendy na polskim rynku HoReCa, jesteśmy generalnym dystrybutorem na terenie Polski takich marek jak Costa Verde, Porvasal, Chic, F2D, Rona. Główna siedziba Firmy, wraz z showroomem i głównym magazynem, znajduje się w Poznaniu.

    W związku z rosnącą liczbą klientów i potencjałem rynku poszukujemy:

    Regionalny przedstawiciel handlowy ds. HoReCa

    belamesa.pl

    Czym będzie się zajmował nowy członek zespołu:

    • kontynuacją kontaktów z klientami Firmy na wyznaczonym terenie - podtrzymywaniem kontaktów, pozyskiwaniem domówień, prezentacją nowości
    • budowaniem nowej bazy klientów w regionie - spotkania z nowymi klientami, prezentacja wzorów, przygotowywanie ofert, negocjacje i przyjmowanie zamówień
    • realizacją planów sprzedażowych
    • udziałem w wydarzeniach promocyjnych Firmy na terenie swojego województwa, takich jak targi, kolacje degustacyjne, konkursy kulinarne
    • analizą działań konkurencji

    Czego oczekujemy od nowego członka naszego zespołu:

    • min. 2 letniego doświadczenia jako przedstawiciel handlowy na rynku HoReCa
    • bardzo dobrych umiejętności prezentacyjnych i negocjacyjnych
    • zbudowanej podstawowej bazy kontaktów do klientów restauracyjnych w swoim regionie
    • pozytywnej osobowości i umiejętności łatwego nawiązywania kontaktów
    • nastawienia na szukanie rozwiązań trudnych sytuacji a nie ich generowanie lub pogłębianie
    • lojalności i szczerości
    • prawa jazdy kat. B
    • umiejętności obsługi komputera wraz z MS Excel
    • założonej własnej działalności gospodarczej lub gotowości do jej założenia

    Co oferujemy:

    • 2 tygodnie szkolenia produktowego i prezentacyjnego
    • wynagrodzenie podstawowe + premie
    • pracę w młodym, fajnym zespole
    • podstawowe narzędzia pracy: samochód służbowy, komputer, telefon, narzędzia sprzedażowe takie jak wzory produktów, katalogi itp.
    • możliwość rozwoju - dział sprzedaży jest w rozbudowie