Oferta pracy

Regionalny Specjalista ds. Wsparcia IT

Setapp Sp. z o.o.

  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca mobilna
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 2
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

System operacyjny

O projekcie

Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się platformy e-commerce, poszukujemy dwóch kandydatów na stanowisko Regionalny Specjalista ds. Wsparcia IT.

Lokalizacje:

1. Gdańsk, Gdynia, Sopot

2. Kraków, Katowice

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnisz wsparcie techniczne najwyższej jakości pracownikom centrów logistycznych hubów przeładunkowych, magazynów klienta w różnych lokalizacjach Polski.

  • Weźmiesz udział w otwieraniu nowych lokalizacji oraz w ich rozwoju.

  • Zadbasz o kompleksową obsługę zapytań i zleceń użytkowników.

  • Odpowiesz za terminową realizację zgłoszeń oraz przygotowanie i dostarczanie stacji roboczych i innego wyposażenia IT.

  • Zajmiesz się diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów software`owych oraz hardware`owych na stacjach roboczych oraz urządzeniach mobilnych.

  • Zapewnisz nienaganne działanie urządzeń biurowych jak i tych wykorzystywanych w logistyce (skanery, drukarki etykiet etc.).

  • Zaproponujesz nowe, kreatywne rozwiązania problemów.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obszarze wsparcia użytkownika (I i II linia).

  • Wcześniejsze doświadczenie we wsparciu magazynu/ centrum logistycznego.

  • Znajomość urządzeń wykorzystywanych w logistyce takich jak skanery, kolektory danych, drukarki etykiet etc.

  • Dostępność do podróżowania i gotowość do nieregularnego czasu pracy.

  • Własny samochód z możliwością wykorzystania w trakcie wykonywania zadań.

  • Wiedza techniczna z zakresu obsługi komputerów i peryferiów.

  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft.

  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny MacOS i Linux.

  • Doświadczenie we wsparciu w środowisku korporacyjnym urządzeń mobilnych (Android / iOS).

  • Swobodne poruszanie się w aplikacjach z pakietu Office lub narzędziach ze środowiska Google workplace.

  • Znajomość SLA i OLA, kategoryzacji zleceń, systemów ticketowych.

  • Płynne poruszanie się w środowisku opartym na Active Directory (VoIP, VPN, PXE, MDM, SCCM, o365).

  • Automatyzacja pracy z wykorzystaniem PowerShell, Python`a, javascript, lub innego języka programowania.

  • Umiejętność efektywnego wykorzystania zasobów internetu w celu rozwiązania nietypowego problemu.

  • Skuteczna komunikacja z klientami na różnych szczeblach (osoby techniczne i nietechniczne, liderzy, kadra zarządzająca).

  • Dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji oraz swobodnego porozumiewania się biznesowego).

Mile widziane

  • Znajomość ITIL, certyfikaty CCNA/MCDST, wykształcenie w obszarze technologii informatycznych.

  • Znajomość systemów klasy Warehouse Management System.

Tak organizujemy naszą pracę

Tak pracujemy

  • u klienta

To oferujemy

  • Dodatek związany z korzystaniem z prywatnego samochodu + kilometrówka

    • Benefity

    • dofinansowanie zajęć sportowych

    • prywatna opieka medyczna

    • dofinansowanie szkoleń i kursów

    • ubezpieczenie na życie

    • spotkania integracyjne

    Etapy rekrutacji
    1

    Rozmowa rekrutacyjna

    2

    Rozmowa rekrutacyjna z klientem

    3

    Feedback wraz z decyzją

    Setapp Sp. z o.o.

    W Setapp od ponad 11 lat tworzymy udane aplikacje internetowe i mobilne dla klientów z całego świata.

    Nasi współpracownicy z działu IT Support na co dzień wspierają klientów oraz ich infrastrukturę IT w całej Polsce. Zespół ten utrzymuje w ruchu setki serwerów, urządzeń sieciowych oraz innego hardware’u, zapewniając ciągły monitoring urządzeń.

    Jednym z naszych celów jest dostarczać efektywne i przyjazne wsparcie IT oraz być zaufanym partnerem dla naszych klientów.

    Dołączając do nas masz realny, bezpośredni wpływ na pracę ludzi w biurach naszych klientów poprzez dostarczanie im najlepszej pomocy, procesów i narzędzi.

    Przewiń do profilu firmy