dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyRegionalny Specjalista ds. Wsparcia IT
Setapp Sp. z o.o.
Katowice
Katowice, śląskie- ogłoszenie wygasło 6 miesięcy temu
- kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
- praca mobilna
- Szukamy wielu kandydatówwakaty: 2
- rekrutacja zdalna
Technologie, których używamy
System operacyjny
O projekcie
Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się platformy e-commerce, poszukujemy dwóch kandydatów na stanowisko Regionalny Specjalista ds. Wsparcia IT.
Lokalizacje:
1. Gdańsk, Gdynia, Sopot
2. Kraków, Katowice
Twój zakres obowiązków
Zapewnisz wsparcie techniczne najwyższej jakości pracownikom centrów logistycznych hubów przeładunkowych, magazynów klienta w różnych lokalizacjach Polski.
Weźmiesz udział w otwieraniu nowych lokalizacji oraz w ich rozwoju.
Zadbasz o kompleksową obsługę zapytań i zleceń użytkowników.
Odpowiesz za terminową realizację zgłoszeń oraz przygotowanie i dostarczanie stacji roboczych i innego wyposażenia IT.
Zajmiesz się diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów software`owych oraz hardware`owych na stacjach roboczych oraz urządzeniach mobilnych.
Zapewnisz nienaganne działanie urządzeń biurowych jak i tych wykorzystywanych w logistyce (skanery, drukarki etykiet etc.).
Zaproponujesz nowe, kreatywne rozwiązania problemów.
Nasze wymagania
Doświadczenie w obszarze wsparcia użytkownika (I i II linia).
Wcześniejsze doświadczenie we wsparciu magazynu/ centrum logistycznego.
Znajomość urządzeń wykorzystywanych w logistyce takich jak skanery, kolektory danych, drukarki etykiet etc.
Dostępność do podróżowania i gotowość do nieregularnego czasu pracy.
Własny samochód z możliwością wykorzystania w trakcie wykonywania zadań.
Wiedza techniczna z zakresu obsługi komputerów i peryferiów.
Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft.
Znajomość systemów operacyjnych z rodziny MacOS i Linux.
Doświadczenie we wsparciu w środowisku korporacyjnym urządzeń mobilnych (Android / iOS).
Swobodne poruszanie się w aplikacjach z pakietu Office lub narzędziach ze środowiska Google workplace.
Znajomość SLA i OLA, kategoryzacji zleceń, systemów ticketowych.
Płynne poruszanie się w środowisku opartym na Active Directory (VoIP, VPN, PXE, MDM, SCCM, o365).
Automatyzacja pracy z wykorzystaniem PowerShell, Python`a, javascript, lub innego języka programowania.
Umiejętność efektywnego wykorzystania zasobów internetu w celu rozwiązania nietypowego problemu.
Skuteczna komunikacja z klientami na różnych szczeblach (osoby techniczne i nietechniczne, liderzy, kadra zarządzająca).
Dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji oraz swobodnego porozumiewania się biznesowego).
Mile widziane
Znajomość ITIL, certyfikaty CCNA/MCDST, wykształcenie w obszarze technologii informatycznych.
Znajomość systemów klasy Warehouse Management System.
Tak organizujemy naszą pracę
Tak pracujemy
- u klienta
To oferujemy
Dodatek związany z korzystaniem z prywatnego samochodu + kilometrówka
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
spotkania integracyjne
Rozmowa rekrutacyjna
Rozmowa rekrutacyjna z klientem
Feedback wraz z decyzją
Setapp Sp. z o.o.
W Setapp od ponad 11 lat tworzymy udane aplikacje internetowe i mobilne dla klientów z całego świata.
Nasi współpracownicy z działu IT Support na co dzień wspierają klientów oraz ich infrastrukturę IT w całej Polsce. Zespół ten utrzymuje w ruchu setki serwerów, urządzeń sieciowych oraz innego hardware’u, zapewniając ciągły monitoring urządzeń.
Jednym z naszych celów jest dostarczać efektywne i przyjazne wsparcie IT oraz być zaufanym partnerem dla naszych klientów.
Dołączając do nas masz realny, bezpośredni wpływ na pracę ludzi w biurach naszych klientów poprzez dostarczanie im najlepszej pomocy, procesów i narzędzi.