background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Regionalny Specjalista ds. Wsparcia IT

Setapp Sp. z o.o.O firmie

  • Katowice
    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca mobilna
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 2
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

System operacyjny

O projekcie

Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się platformy e-commerce, poszukujemy dwóch kandydatów na stanowisko Regionalny Specjalista ds. Wsparcia IT.

Lokalizacje:

1. Gdańsk, Gdynia, Sopot

2. Kraków, Katowice

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnisz wsparcie techniczne najwyższej jakości pracownikom centrów logistycznych hubów przeładunkowych, magazynów klienta w różnych lokalizacjach Polski.
  • Weźmiesz udział w otwieraniu nowych lokalizacji oraz w ich rozwoju.
  • Zadbasz o kompleksową obsługę zapytań i zleceń użytkowników.
  • Odpowiesz za terminową realizację zgłoszeń oraz przygotowanie i dostarczanie stacji roboczych i innego wyposażenia IT.
  • Zajmiesz się diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów software`owych oraz hardware`owych na stacjach roboczych oraz urządzeniach mobilnych.
  • Zapewnisz nienaganne działanie urządzeń biurowych jak i tych wykorzystywanych w logistyce (skanery, drukarki etykiet etc.).
  • Zaproponujesz nowe, kreatywne rozwiązania problemów.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obszarze wsparcia użytkownika (I i II linia).
  • Wcześniejsze doświadczenie we wsparciu magazynu/ centrum logistycznego.
  • Znajomość urządzeń wykorzystywanych w logistyce takich jak skanery, kolektory danych, drukarki etykiet etc.
  • Dostępność do podróżowania i gotowość do nieregularnego czasu pracy.
  • Własny samochód z możliwością wykorzystania w trakcie wykonywania zadań.
  • Wiedza techniczna z zakresu obsługi komputerów i peryferiów.
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft.
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny MacOS i Linux.
  • Doświadczenie we wsparciu w środowisku korporacyjnym urządzeń mobilnych (Android / iOS).
  • Swobodne poruszanie się w aplikacjach z pakietu Office lub narzędziach ze środowiska Google workplace.
  • Znajomość SLA i OLA, kategoryzacji zleceń, systemów ticketowych.
  • Płynne poruszanie się w środowisku opartym na Active Directory (VoIP, VPN, PXE, MDM, SCCM, o365).
  • Automatyzacja pracy z wykorzystaniem PowerShell, Python`a, javascript, lub innego języka programowania.
  • Umiejętność efektywnego wykorzystania zasobów internetu w celu rozwiązania nietypowego problemu.
  • Skuteczna komunikacja z klientami na różnych szczeblach (osoby techniczne i nietechniczne, liderzy, kadra zarządzająca).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji oraz swobodnego porozumiewania się biznesowego).

Mile widziane

  • Znajomość ITIL, certyfikaty CCNA/MCDST, wykształcenie w obszarze technologii informatycznych.
  • Znajomość systemów klasy Warehouse Management System.

Tak organizujemy naszą pracę

Tak pracujemy

  • u klienta

To oferujemy

  • Dodatek związany z korzystaniem z prywatnego samochodu + kilometrówka

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne

Etapy rekrutacji

1

Rozmowa rekrutacyjna

2

Rozmowa rekrutacyjna z klientem

3

Feedback wraz z decyzją

W Setapp od ponad 11 lat tworzymy udane aplikacje internetowe i mobilne dla klientów z całego świata.

Nasi współpracownicy z działu IT Support na co dzień wspierają klientów oraz ich infrastrukturę IT w całej Polsce. Zespół ten utrzymuje w ruchu setki serwerów, urządzeń sieciowych oraz innego hardware’u, zapewniając ciągły monitoring urządzeń.

Jednym z naszych celów jest dostarczać efektywne i przyjazne wsparcie IT oraz być zaufanym partnerem dla naszych klientów.

Dołączając do nas masz realny, bezpośredni wpływ na pracę ludzi w biurach naszych klientów poprzez dostarczanie im najlepszej pomocy, procesów i narzędzi.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Regionalny Specjalista ds. Wsparcia IT, Katowice