Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyRegionalny Szef ds. sprzedaży inwestycyjnej i doradztwa technicznego
URSA PolskaO firmie
Szczecin, zachodniopomorskie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
Z 13 zakładami produkcyjnymi oraz dobrze rozwiniętą siecią dystrybucji, URSA jest obecna w krajach Europy Zachodniej i Wschodniej – od Lizbony do Władywostoku, od Sztokholmu do Mediolanu. Dzięki szerokiej wiedzy technologicznej zespołu pracowników oraz sprawdzonej wydajności swoich produktów, URSA daje powody do wiary w lepsze jutro.
Pracownik odpowiada za sprzedaż w następującym regionach: region „Gdańsk” tj. powiaty: bytowski, chojnicki, człuchowski, gdański, kartuski, kościerski, kwidzyński, lęborski, m. Gdańsk, m. Gdynia, m. Słupsk, m. Sopot, malborski, nowodworski, pucki, słupski, starogardzki, sztumski, tczewski, wejherowski, grudziądzki, chełmiński, wąbrzeski. region „Szczecin” tj. powiaty: białogardzki, choszczeński, drawski, goleniowski, gorzowski, gryficki, gryfiński, kamieński, kołobrzeski, koszaliński, krośnieński, łobeski, m. Gorzów Wielkopolski, m. Koszalin, m. Świnoujście, m. Szczecin, międzyrzecki, myśliborski, policki, pyrzycki, sławieński, słubicki, stargardzki, strzelecko-drezdeński, sulęciński, świdnicki, świebodziński, szczeciniecki, wałecki.
Raportowanie: Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Region Zachód
Główne zadania i obowiązki:
- współpraca z firmami wykonawczymi obsługującymi inwestycje – doradztwo w zakresie zastosowań produktów
- współpraca z dystrybutorami działającymi na inwestycjach
- współpraca z inwestorami na inwestycjach
- współpraca z biurami architektonicznymi: pozyskiwanie wpisów w projekty, pomoc merytoryczna w kwestii zastosowań konkretnych produktów oraz ich właściwości technicznych
- koordynacja szkoleń między regionami, analiza wyników, proponowanie nowych technik szkoleniowych oraz rozwiązań produktowych w ramach cyklów szkoleniowych w firmie
- nadzór oraz proponowanie budżetu szkoleniowego w regionach oraz ścisła kontrola wydatków
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie techniczne o profilu budowalnym
- doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale sprzedaży (min. 2 lata)
- samodyscyplina
- łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów
- znajomość MS Office
- prawo jazdy kat. B
Dodatkowymi atutami będą:
- znajomość rynku materiałów budowlanych oraz rynku inwestycyjnego
- znajomość materiałów izolacyjnych, nowoczesnych technologii budowlanych i wykończeniowych
- wykształcenie wyższe
- znajomość systemu CRM
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem socjalnym,
- samochód służbowy, laptop, telefon,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, w prężnym i ambitnym zespole,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia
- kwalifikacji i rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie archiwalne