Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Rejestratorka medyczna - administracja biurowa

SPECJALISTYCZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-SEKSUOLOGICZNA AGATA RUCHEL-CHOJKAO firmie

3 0004 000 / mies. (zal. od umowy)
  • aleja Hallera 188
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat, Część etatu
  • Specjalista

SPECJALISTYCZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-SEKSUOLOGICZNA AGATA RUCHEL-CHOJKA

aleja Hallera 188

Wrocław

Rejestratorka medyczna - administracja biurowa

Obowiązki:

  • rejestracja wizyt pacjentów (bezpośrednio w placówce, telefonicznie lub mailowo),
  • potwierdzanie, odwoływanie i zmiana terminów wizyt,
  • prowadzenie i stałe aktualizowanie kalendarza poradni oraz informowanie o zmianach w harmonogramach przyjęć specjalistów i odwołanych terminach,
  • udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług,
  • prowadzenie i archiwizacja dokumentacji,
  • wydawanie pacjentom i osobom upoważnionym wyników badań, zaświadczeń,
  • rozliczanie pacjentów w ramach prowadzonej przez placówkę działalności (obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur),
  • rozliczanie miesiąca i rozliczanie wypłat,
  • koordynacja pracy zespołu,
  • ustalanie grafiku pracy rejestracji,
  • obsługa profilu na Znanym Lekarzu,
  • wprowadzanie zmian na stronie internetowej,
  • składanie zamówień na artykuły i biurowe,
  • kontakt z działem księgowości,
  • obowiązki biurowe
  • dbanie o codzienną czystość w placówce.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, najlepiej w kierunku zarządzanie i marketing
  • łatwość nawiązywania kontaktów, wysoki poziom kultury osobistej,
  • wielozadaniowość
  • umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie
  • chęć poszerzania wiedzy,
  • dyspozycyjność,
  • odpowiedzialność,
  • umiejętność planowania, zarządzania
  • umiejętność obsługi komputera i programu Office

Ogłoszenie archiwalne