Oferta pracy

Rekruter (m/k)

Trenkwalder

  • Łódź, łódzkie

  • ważna jeszcze 11 dni
    do: 18 gru 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

 

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Rekruter (m/k) praca zdalna, cała Polska
Miejsce pracy: Łódź
REK/POL/1121

Opis stanowiska:

  • konsultacje i wsparcie menadżerów zatrudnienia,
  • zrozumienie potrzeb i wymagań rekrutacyjnych oraz doradztwo w zakresie najbardziej odpowiednich działań,
  • pozyskiwanie i zarządzanie pulami kandydatów,
  • ocena i selekcja kandydatów,
  • doradztwo i coaching managerów ds. zatrudnienia w zakresie konkretnych wyzwań związanych z TA,
  • współpraca z HRBP,
  • kompletna odpowiedzialność za proces rekrutacji i realizację strategii AT,
  • samodzielne sterowanie procesem rekrutacji zgodnie ze strategią Talent Acquisition,
  • planowanie i realizacja projektów usprawniających procesy rekrutacyjne,
  • zarządzanie relacjami,
  • ułatwianie profesjonalnej i płynnej komunikacji ze wszystkimi osobami zaangażowanymi w proces rekrutacji,
  • zapewnienie wysokiej jakości usług,
  • odpowiedzialność za osiągnięcie docelowych KPI,
  • utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat aktualnych trendów na rynku pracy, konkurencji oraz ogólnych trendów rekrutacyjnych,
  • ciągła komunikacja z pracownikami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • relacje z uczelniami,
  • odpowiedzialność za plan działania HR na strategicznych uczelniach.

Wymagania:

  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji projektów rekrutacyjnych,
  • bardzo dobra znajomość polskiego rynku pracy,
  • zaletą będzie także znajomość rynku regionu Europy Środkowo-Wschodniej,
  • zaawansowane umiejętności pozyskiwania kandydatów z profesjonalnych platform medialnych (np. rekrutacja w mediach społecznościowych, LinkedIn),
  • zaawansowana znajomość języka polskiego i angielskiego - poziom minimum B2/C1,
  • doświadczenie w pracy w złożonych strukturach organizacyjnych,
  • bardzo duże zdolności organizacyjne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pakiet dodatkowych benefitów pozapłacowych i premię roczną,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia we współpracy z najlepszymi w swojej dziedzinie,
  • pracę z firmie będącej liderem na rynku,
  • możliwość pracy 100% zdalnej (lub hybrydowo).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
aplikuj

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.

opis

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

 

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Rekruter (m/k) praca zdalna, cała Polska
Numer ref.: REK/POL/1121

Opis stanowiska:

  • konsultacje i wsparcie menadżerów zatrudnienia,
  • zrozumienie potrzeb i wymagań rekrutacyjnych oraz doradztwo w zakresie najbardziej odpowiednich działań,
  • pozyskiwanie i zarządzanie pulami kandydatów,
  • ocena i selekcja kandydatów,
  • doradztwo i coaching managerów ds. zatrudnienia w zakresie konkretnych wyzwań związanych z TA,
  • współpraca z HRBP,
  • kompletna odpowiedzialność za proces rekrutacji i realizację strategii AT,
  • samodzielne sterowanie procesem rekrutacji zgodnie ze strategią Talent Acquisition,
  • planowanie i realizacja projektów usprawniających procesy rekrutacyjne,
  • zarządzanie relacjami,
  • ułatwianie profesjonalnej i płynnej komunikacji ze wszystkimi osobami zaangażowanymi w proces rekrutacji,
  • zapewnienie wysokiej jakości usług,
  • odpowiedzialność za osiągnięcie docelowych KPI,
  • utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat aktualnych trendów na rynku pracy, konkurencji oraz ogólnych trendów rekrutacyjnych,
  • ciągła komunikacja z pracownikami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • relacje z uczelniami,
  • odpowiedzialność za plan działania HR na strategicznych uczelniach.

Wymagania:

  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji projektów rekrutacyjnych,
  • bardzo dobra znajomość polskiego rynku pracy,
  • zaletą będzie także znajomość rynku regionu Europy Środkowo-Wschodniej,
  • zaawansowane umiejętności pozyskiwania kandydatów z profesjonalnych platform medialnych (np. rekrutacja w mediach społecznościowych, LinkedIn),
  • zaawansowana znajomość języka polskiego i angielskiego - poziom minimum B2/C1,
  • doświadczenie w pracy w złożonych strukturach organizacyjnych,
  • bardzo duże zdolności organizacyjne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pakiet dodatkowych benefitów pozapłacowych i premię roczną,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia we współpracy z najlepszymi w swojej dziedzinie,
  • pracę z firmie będącej liderem na rynku,
  • możliwość pracy 100% zdalnej (lub hybrydowo).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.

Ogłoszenie archiwalne