Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Remote Technical Specialist (2nd line)

Stefanini Poland

Stefanini Poland

Profesora Michała Życzkowskiego 20

Czyżyny

Kraków

Technologies we use

Operating system

Your responsibilities

  • Remote Support (RDS) - Provides Remote Level Two Desktop Takeover Support;

  • Remotely analyses, troubleshoots and implements repair solutions for any in-scope software or hardware issues;

  • Interfaces with appropriate Field technician and support teams regarding incidents and requests that cannot be solved or completed remotely;

  • Troubleshoots for Problems or Optimization of Systems;

  • If resolution is not possible remotely, they advise the end user of any potential workarounds in order to enable them to continue working whilst the ticket is being escalated to the appropriate resolver group;

  • Initiates and owns the SWAP process through to resolution;

  • Responsible for SLA attainment;

  • Other tasks required by the direct manager.

Our requirements

  • Strong English skills;

  • Relevant Experience in IT/ITO support (1st or 2nd line)

  • Soft skills: strong communication abilities, results orientation, planning and organizing skills, leadership - people management skills, analytical approach, self starter;

  • Strong PC hardware and common software knowledge: installation, maintenance and best practices;

  • Advanced remote troubleshooting capabilities on various operating systems (e.g., W7/W8/Win10);

  • Experience with varied Remote Access tools (e.g., Windows Remote Assistance, VNC, Team Viewer, etc.);

  • Working knowledge of common networking protocols and troubleshooting of network / VPN issues;

  • Overall knowledge of desktop productivity tools (e.g., MS Office, Open Office, MS Project, Visio, etc.);

  • Virtualization platforms: machine and account management (e.g., Citrix, VMware, App-V, etc.);

  • Active Directory administration, account management;

  • Knowledge or experience with enterprise deployment systems (e.g., Ghost, RIS, WDS, SMS/SCCM, DSM, etc.);

What we offer

  • Full time job, stability of employment

  • Competitive salary

  • Flexible benefits package (you can choose from such items as MultiSport card, cinema tickets, vouchers for various shops and restaurants, holiday booking discounts and much, much more)

  • Premium private medical healthcare, which includes dental care and insurance policy for international travel

  • And up to 4 extra days of paid holidays per year!

  • Benefits

  • sharing the costs of sports activities

  • private medical care

  • remote work opportunities

  • dental care

  • sharing the costs of tickets to the movies, theater

  • employee referral program

  • extra leave

Stefanini Poland

Stefanini od ponad trzech dekad dostarcza usługi IT klientom na całym świecie. Wspieramy zarówno średnie jak i duże korporacje w kwestiach konsultingu, wdrożeń systemów ERP, rozwoju i utrzymania aplikacji oraz specjalistycznych usług związanych z doraźnym reagowaniem na potrzeby kadrowe w kluczowych obszarach. Stefanini to też ludzie - ponad 22 tysiące osób pracujących w różnych regionach, na całym świecie, świadczących profesjonalne usługi dla naszych klientów na najwyższym poziomie.

Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/stefaninipoland/

Scroll to the company’s profile