Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Cogision + sp. z o. o.  z siedzibą w Poznaniu przy ul. Polnej 13a/20 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Researcher

COGISION + sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Polna 13A
    Poznań, wielkopolskie
  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 31 lip 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

COGISION + sp. z o.o.

Polna 13A

Poznań

COGISION + sp. z o.o.

Cogision to firma strategiczno-badawczo-projektowa z ponad dziesięcioletnim stażem biznesowym. W ciągu ostatnich 24 miesięcy udało nam się zrealizować ponad 40 projektów, w sektorach przede wszystkim finansowych i ubezpieczeniowych. Naszymi klientami są wiodące polskie i międzynarodowe instytucje finansowe. Jednak nie zamykamy się wyłącznie na te branże, szukając rozwiązań biznesowych, UX dla producentów AGD, IKEA, Allegro, czy wydawców tygodników opinii.

Researcher

Miejsce pracy: Poznań

Szukamy Badacza lub Badaczki!

Jako badacz/ka, będziesz częścią zespołu odpowiadającego za przygotowywanie i prowadzenie badań w projektach dla naszych klientów. Mowa tu o projektach zarówno z obszarów „online” jak i „offline”.

Czym będziesz się zajmować:

  • zadawać trafne pytania po to, by dobrze zrozumieć problemy, potrzeby i oczekiwania użytkowników
  • przygotowywać dopasowany plan badawczy – dobierać i planować odpowiednie metody, narzędzia i ich harmonogram
  • wspólnie z zespołem prowadzić badania zgodnie z założonym planem
  • wyciągać wartościowe wnioski – samodzielnie, grupowo i wraz klientem
  • przygotowywać raporty – aby jasno i zwięźle opowiadać o obserwacjach i wnioskach z badań, również “na żywo” na spotkaniu z klientem
  • konsultować / współprzygotowywać oferty sprzedażowe w zakresie metodyk badawczych

Co będzie ważne w tej pracy, a więc czego od Ciebie oczekujemy:

  • doświadczenia w przeprowadzaniu badań jakościowych, także badań etnograficznych (min. 2 lata)
  • doświadczenia w realizacji badań użyteczności/UX
  • wiedzy z zakresu user experience (UX), problematyki dostępności/użyteczności, metodologii UCD, service design, itp.
  • umiejętności planowania i przeprowadzania warsztatów badawczych z użytkownikami:
    – wstępnych, rozpoznawczych
    – projektowych
    – współtworzenia (co-creation)
  • dużej samodzielności i umiejętności koordynowania pracy w zespole projektowym
  • silnej motywacji do zdobywania i przekazywania wiedzy – Twój rozwój będzie równie ważny, jak rozwój pozostałych osób w teamie!
  • świetnych umiejętności komunikacyjnych - mówienie i pisanie (w j. polskim i w j.angielskim)
  • radzenia sobie z wielozadaniowością
  • umiejętności analizy wymagań, syntezy i interpretacji danych
  • empatii i dostrzegania potrzeb użytkowników
  • przyjmowania feedbacku i aktywnego słuchania
  • umiejętności budowania relacji z naszymi klientami w czasie procesów badawczych
  • identyfikowania nowych potrzeb badawczych / projektowych u naszych klientów w oparciu o prowadzone projekty

Mile widziana:

  • umiejętność realizacji badań ilościowych (ankietowych, segmentacyjnych)
  • świadomość faktu, że design research to jednak więcej niż wyłącznie badania użyteczności/UX
  • umiejętność realizacji zdalnych badań użyteczności/UX, w tym znajomość narzędzi temu służących, np. Loop 11
  • umiejętność szybkiego rysowania/szkicowania – łatwiej będzie Ci wytłumaczyć pomysły (swoje i nie tylko)
  • znajomość konwencji/patternów projektowych, szczególnie RWD i mobilnych
  • doświadczenie w blogowaniu, przeprowadzaniu warsztatów szkoleniowych itp.
  • umiejętność analizy i projektowania ścieżki klienta

Oferujemy w zamian:

  • projekty – ambitne intelektualnie, różnorodne i nietrywialne
  • ciągły rozwój – będziesz pracować z doświadczonymi badaczami, projektantami i specjalistami od rozwiązywania problemów użytkowników; lubimy dzielić się swoim doświadczeniem. Zapewniamy więc nieustanny transfer wiedzy i doświadczenia
  • pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole
  • świetną atmosferę
  • komfortową i przyjazną przestrzeń biurową blisko centrum miasta
  • Macbooka do pracy
  • opiekę zdrowotną i lekcje języka angielskiego
  • dzielimy się wiedzą w ramach knowledge sharing
  • oferujemy pyszną kawę, herbatę i yerbę
  • możliwość pracy zdalnej (wizyty w biurze kilka razy w miesiącu)
  • i elastyczność w wielu innych obszarach

Jeśli to oferta dla Ciebie, wyślij swoje CV klikając w przycisk Aplikuj.

Proponujemy następujące widełki finansowe, uzależnione od doświadczenia:

  • B2B – preferowana forma współpracy (kwota netto na fakturze): 6.000-8.500 PLN
  • UoP (kwota brutto): 5.000-7.000 PLN


Cogision to firma strategiczno-badawczo-projektowa z ponad dziesięcioletnim stażem biznesowym. W ciągu ostatnich 24 miesięcy udało nam się zrealizować ponad 40 projektów, w sektorach przede wszystkim finansowych i ubezpieczeniowych. Naszymi klientami są wiodące polskie i międzynarodowe instytucje finansowe. Jednak nie zamykamy się wyłącznie na te branże, szukając rozwiązań biznesowych, UX dla producentów AGD, IKEA, Allegro, czy wydawców tygodników opinii.

Researcher

Szukamy Badacza lub Badaczki!

Jako badacz/ka, będziesz częścią zespołu odpowiadającego za przygotowywanie i prowadzenie badań w projektach dla naszych klientów. Mowa tu o projektach zarówno z obszarów „online” jak i „offline”.

Czym będziesz się zajmować:

  • zadawać trafne pytania po to, by dobrze zrozumieć problemy, potrzeby i oczekiwania użytkowników
  • przygotowywać dopasowany plan badawczy – dobierać i planować odpowiednie metody, narzędzia i ich harmonogram
  • wspólnie z zespołem prowadzić badania zgodnie z założonym planem
  • wyciągać wartościowe wnioski – samodzielnie, grupowo i wraz klientem
  • przygotowywać raporty – aby jasno i zwięźle opowiadać o obserwacjach i wnioskach z badań, również “na żywo” na spotkaniu z klientem
  • konsultować / współprzygotowywać oferty sprzedażowe w zakresie metodyk badawczych

Co będzie ważne w tej pracy, a więc czego od Ciebie oczekujemy:

  • doświadczenia w przeprowadzaniu badań jakościowych, także badań etnograficznych (min. 2 lata)
  • doświadczenia w realizacji badań użyteczności/UX
  • wiedzy z zakresu user experience (UX), problematyki dostępności/użyteczności, metodologii UCD, service design, itp.
  • umiejętności planowania i przeprowadzania warsztatów badawczych z użytkownikami:
    – wstępnych, rozpoznawczych
    – projektowych
    – współtworzenia (co-creation)
  • dużej samodzielności i umiejętności koordynowania pracy w zespole projektowym
  • silnej motywacji do zdobywania i przekazywania wiedzy – Twój rozwój będzie równie ważny, jak rozwój pozostałych osób w teamie!
  • świetnych umiejętności komunikacyjnych - mówienie i pisanie (w j. polskim i w j.angielskim)
  • radzenia sobie z wielozadaniowością
  • umiejętności analizy wymagań, syntezy i interpretacji danych
  • empatii i dostrzegania potrzeb użytkowników
  • przyjmowania feedbacku i aktywnego słuchania
  • umiejętności budowania relacji z naszymi klientami w czasie procesów badawczych
  • identyfikowania nowych potrzeb badawczych / projektowych u naszych klientów w oparciu o prowadzone projekty

Mile widziana:

  • umiejętność realizacji badań ilościowych (ankietowych, segmentacyjnych)
  • świadomość faktu, że design research to jednak więcej niż wyłącznie badania użyteczności/UX
  • umiejętność realizacji zdalnych badań użyteczności/UX, w tym znajomość narzędzi temu służących, np. Loop 11
  • umiejętność szybkiego rysowania/szkicowania – łatwiej będzie Ci wytłumaczyć pomysły (swoje i nie tylko)
  • znajomość konwencji/patternów projektowych, szczególnie RWD i mobilnych
  • doświadczenie w blogowaniu, przeprowadzaniu warsztatów szkoleniowych itp.
  • umiejętność analizy i projektowania ścieżki klienta

Oferujemy w zamian:

  • projekty – ambitne intelektualnie, różnorodne i nietrywialne
  • ciągły rozwój – będziesz pracować z doświadczonymi badaczami, projektantami i specjalistami od rozwiązywania problemów użytkowników; lubimy dzielić się swoim doświadczeniem. Zapewniamy więc nieustanny transfer wiedzy i doświadczenia
  • pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole
  • świetną atmosferę
  • komfortową i przyjazną przestrzeń biurową blisko centrum miasta
  • Macbooka do pracy
  • opiekę zdrowotną i lekcje języka angielskiego
  • dzielimy się wiedzą w ramach knowledge sharing
  • oferujemy pyszną kawę, herbatę i yerbę
  • możliwość pracy zdalnej (wizyty w biurze kilka razy w miesiącu)
  • i elastyczność w wielu innych obszarach

Jeśli to oferta dla Ciebie, wyślij swoje CV klikając w przycisk Aplikuj.

Proponujemy następujące widełki finansowe, uzależnione od doświadczenia:

  • B2B – preferowana forma współpracy (kwota netto na fakturze): 6.000-8.500 PLN
  • UoP (kwota brutto): 5.000-7.000 PLN

Ogłoszenie archiwalne