Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

RTR Accountant with German

Antal SSC/BPO

  • Gdańsk

    Gdańsk, Pomeranian
  • offer expired 3 months ago
  • contract of employment
  • full-time
  • specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
  • hybrid work
  • Immediate employment
  • More than one vacancy
    vacancies: 3
  • remote recruitment
  • запрошуємо працівників з України
  • Робота для іноземців
    без польської
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Recruitment for

For our client an international corporation we are looking for RTR Accountant - Regular or Senior who will join growing Shared Service Center.

Your responsibilities

  • Complete all accounting process activities in General Leger department

  • Perform month-end closing activities

  • Maintain the register of fixed assets

  • Prepare and post journal entries

  • Reconcile balance sheet accounts

  • Handle Intercompany accounting

  • Support monthly and annual end closing activities

  • Prepare and reconcile financial statements and other financial report

  • Build strong relationship with key stakeholders

Employer requirements

  • Previous experience in relevant area, preferably in SSC/BPO sector

  • Understanding of GL end to end process

  • Very good knowledge of English

  • Good knowledge of German

  • Advanced knowledge of MS Excel

  • Knowledege of SAP woul be an asset

  • Strong analytical skills

What employer offers

  • Previous experience in relevant area, preferably in SSC/BPO sector

  • Understanding of GL end to end process

  • Very good knowledge of English

  • Good knowledge of German

  • Advanced knowledge of MS Excel

  • Knowledege of SAP woul be an asset

  • Strong analytical skills

  • Benefits

  • sharing the costs of sports activities

  • private medical care

  • sharing the costs of foreign language classes

  • sharing the costs of professional training & courses

  • life insurance

  • remote work opportunities

  • flexible working time

  • no dress code

  • coffee / tea

  • parking space for employees

  • birthday celebration

Antal SSC/BPO

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.

Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.

Scroll to the company’s profile