Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

RTR Team Leader

HRK S.A.

  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior), ekspert
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie obsługi w zakresie księgi głównej, środków trwałych, uzgadniania kont między spółkami oraz raportowania zgodnie z SLA,

  • Zarządzanie przetwarzaniem, realizacją i zgodnością działań na koniec miesiąca (zamknięcie miesiąca, uzgodnienie kont bilansowych, przegląd bilansu, ręczne vouchery dziennika, w tym rozliczenia międzyokresowe),

  • Nadzór nad pracownikami w celu zwiększenia efektywności i zapewnienia zgodności procesów z polityką i standardami jakości,

  • Koordynacja procesu MEC, obsługa eskalacji,

  • Szkolenie i coaching członków zespołu RTR w zakresie rozwiązywania złożonych problemów,

  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z interesariuszami i partnerami biznesowymi,

  • Przeglądanie miesięcznych wskaźników wydajności, zarządzanie obciążeniem pracą i planowanie urlopów,

  • Ciągłe doskonalenie procesów i współpraca pomiędzy działami wewnętrznie oraz z partnerami biznesowymi,

  • Zapewnienie przeprowadzenia i udokumentowania kontroli wewnętrznych zgodnie z wymogami.

Wymagania pracodawcy

  • Minimum 4-5 lat doświadczenia w strukturach księgowych,

  • Doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem kilkuosobowym zespołem księgowym,

  • Znajomość języka angielskiego na zaawansowanym poziomie,

  • Mile widziane wykształcenie w obszarze finansów i rachunkowości,

  • Znajomość programu SAP lub innych systemów ERP,

  • Zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne.

Pracodawca oferuje

  • Atrakcyjny pakiet benefitów, zawierający m.in. prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport oraz ubezpieczenie na życie,

  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym,

  • Możliwość rozwijania swoich kompetencji w stabilnej, międzynarodowej organizacji,

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

HRK S.A.

Zespół HRK SSC/BPO specjalizuje się w sektorze nowoczesnych usług biznesowych w całej Polsce. Współpracujemy z międzynarodowymi organizacjami z całego świata i wspieramy naszych klientów w budowaniu struktur organizacji od podstaw, przekształcaniu ich w centra kompetencyjne oraz w realizacji pojedynczych rekrutacji.

Zespół realizuje pełne spektrum projektów - od poziomu entry level, poprzez stanowiska specjalistyczne, managerskie oraz dyrektorskie (executive search). Posiadamy duże doświadczenie w rekrutacji na stanowiska w obszarze: finanse and księgowość, HR, operacje, obsługa klienta, czy helpdesk.

Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment & Development Center), budowanie ścieżek kariery, a także usługi z zakresu employer brandingu oraz obsługi kadr i płac.

Przewiń do profilu firmy