Ta oferta pracy jest nieaktualna od 278 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Sales Account Manager

  • opolskie
  • Kierownik
  • 19.06.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Arkema jest francuską grupą, będąca liderem w branży, dostarczającą swoim klientom wysokiej jakości specjalistycznych produktów chemicznych. Firma posiada 137 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w 50 krajach na całym świecie i zatrudnia 19.000 pracowników. Firma posiada 13 centrów badawczo-rozwojowych. W 2016 roku grupa Arkema zrealizowała sprzedaż o wartości 7.5 miliarda €. W Polsce Arkema jest obecna od 1995 roku i posiada biuro handlowe oraz zakład produkcyjny w Inowrocławiu. Więcej na temat grupy Arkema na www.arkema.com.

    Obecnie poszukujemy ambitnej osoby zamieszkałej najlepiej w województwie mazowieckim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, pomorskim lub wielkopolskim, której zaoferujemy interesującą pracę w międzynarodowym środowisku na stanowisku Sales Account Manager w dziale dodatków do tworzyw sztucznych. Obszar, za który będzie odpowiedzialna wybrana osoba to Polska, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Skandynawia, Europa Centralna i kraje bałkańskie.

    Sales Account Manager
    Miejsce pracy: Inowrocław lub praca zdalna (home office)

    Zadania:

    • Rozwijanie polityki sprzedaży
    • Identyfikowanie potencjalnych rynków i odbiorców produktów
    • Planowanie, budżetowanie i raportowanie wyników sprzedaży zgodnie z zasadami przyjętymi w firmie
    • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi odbiorcami
    • Analizowanie sytuacji na rynku i zachodzących na nim trendów

    Wymagania wobec idealnego kandydata to:

    • Wykształcenie wyższe - chemiczne, inżynieryjne, sprzedaż lub marketing
    • Minimum kilkuletnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży chemicznej
    • Umiejętność planowania i analizowania
    • Zdolności negocjacyjne
    • Łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji biznesowych
    • Samodzielność, dobra organizacja pracy i umiejętność nadawania priorytetów
    • Płynna znajomość jęz. polskiego, angielskiego i niemieckiego  - znajomość innego europejskiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
    • Prawo jazdy
    • Biegła obsługa komputera - CRM, Windows, Outlook, Lotus Notes, Excel, Power Point
    • Gotowość do częstych podróży

    Wybranej osobie oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy w międzynarodowym zespole, możliwość szkoleń i wyjazdów zagranicznych.

    Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając
    w przycisk APLIKUJ znajdujący się na dole ogłoszenia.

    aplikuj

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."