Ta oferta pracy jest nieaktualna od 151 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Sales Area Manager

  • Szczecin, Koszalin, zachodniopomorskie
  • Kierownik
  • 20.12.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Arkema jest francuską grupą, będąca liderem w branży, dostarczającą swoim klientom wysokiej jakości specjalistycznych produktów chemicznych. Firma posiada 136 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w 55 krajach na całym świecie i zatrudnia 19.800 pracowników. Firma posiada 13 centrów badawczo-rozwojowych. W 2017 roku grupa Arkema zrealizowała sprzedaż o wartości 8.3 miliarda €. W Polsce Arkema jest obecna od 1995 roku i ma biuro handlowe oraz zakład produkcyjny w Inowrocławiu. Więcej na temat grupy Arkema na www.arkema.com.
     
    Obecnie poszukujemy ambitnej osoby zamieszkałej najlepiej w województwie mazowieckim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, pomorskim lub wielkopolskim, której zaoferujemy interesującą pracę w międzynarodowym środowisku na stanowisku Sales Area Manager w dziale High Performance Materials. Obszar, za który będzie odpowiedzialna wybrana osoba to Niemcy, Polska, pozostałe kraje Europy Centralnej oraz kraje bałkańskie.
    Sales Area Manager
    Miejsce pracy: Inowrocław lub praca zdalna (home office)

    Zadania:

    • Wdrożenie i rozwijanie polityki sprzedaży
    • Identyfikowanie potencjalnych rynków i odbiorców produktów
    • Planowanie, budżetowanie i raportowanie wyników sprzedaży zgodnie z zasadami przyjętymi w firmie
    • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi odbiorcami
    • Analizowanie sytuacji na rynku i zachodzących na nim trendów

    Wymagania wobec idealnego kandydata to:

    • Wykształcenie wyższe – chemiczne, inżynieryjne, sprzedaż lub marketing
    • Minimum 5-letnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży chemicznej
    • Umiejętność planowania i analizowania
    • Wysokie zdolności negocjacyjne i komunikacyjne
    • Łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji biznesowych
    • Samodzielność, dobra organizacja pracy i umiejętność nadawania priorytetów
    • Otwartość, ciekawość, dynamizm i duża autonomia w działaniu
    • Płynna znajomość jęz. niemieckiego i angielskiego
    • Prawo jazdy
    • Biegła obsługa komputera - CRM, Windows, Outlook, Lotus Notes, Excel, Power Point
    • Gotowość do częstych podróży
    Wybranej osobie oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy w międzynarodowym zespole, możliwość szkoleń i wyjazdów zagranicznych.

    Aplikacje prosimy przesyłać klikając
    w przycisk APLIKUJ znajdujący się na dole ogłoszenia.