Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do B-Active Headhunting Jacek Jabłoński z siedzibą w Tarnowie przy ul. Piłsudskiego 71 (Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
B-Active Headhunting

Sales Director Polska & Europa Środkowa

B-Active HeadhuntingO firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    15 Marzec 2020
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Dyrektor/Prezes

B-Active Headhunting

Naszym klientem jest jeden z największych europejskich producentów wyrobów pościelowych. W swoim portfolio oferuje kołdry, poduszki, materace oraz łóżka. Firma posiada własne zakłady produkcyjne w Estonii i Polsce, zaś biura sprzedaży w Szwecji, Finlandii, Niemczech i Polsce. Duży nacisk firma kładzie na kwestie ekologiczne, stosując technologie pozwalające na ponowne wykorzystanie do 95% odpadów.

Sales Director Polska & Europa Środkowa

Miejsce pracy: Wrocław

OPIS STANOWISKA:

Zadaniem zatrudnionej osoby będzie strategiczne zarządzanie i rozwój biznesu kołder i poduszek oraz łóżek i materacy, prowadzony razem z ekipą sprzedaży. 

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i implementacja planów sprzedażowo-marketingowych, zgodnie z planem strategicznym i założeniami budżetowymi dla działu.
  • Proaktywny rozwój współpracy ze strategicznymi klientami i rozwój sieci odbiorców.
  • Wdrożenie i zapewnienie najwyższych standardów sprzedaży oraz realizacji planów marketingowych.
  • Ciągła ocena i udoskonalanie skuteczności działań, w celu zapewnienia wzrostu sprzedaży i zyskowności.
  • Tworzenie strategii dystrybucyjnej i produktowej działu, stosownie do business planu.
  • Monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz reagowanie na  zachodzące w nich zmiany.
  • Przekładanie trendów rynkowych na strategię produktową i konsumencką, w celu zapewnienia ich najwyższej skuteczności.
  • We współpracy z Category Managerami i działem rozwoju, zapewnienie długoterminowej strategii produktowej dla każdego z kluczowych klientów.
  • Badanie, opracowywanie i zatwierdzanie rozwiązań produktowych przez cały cykl produktowy dla każdego z kluczowych klientów.

WYMAGANIA:

Kompetencje/Doświadczenie:

  • Minimum 10 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i kluczowymi klientami. Minimum 3-letnie doświadczenie współpracy z największymi sieciami handlowymi w Polsce / Europie Środkowej.
  • Doskonałe umiejętności menedżerskie, w tym zarządzania ekipą sprzedażową.
  • Strategiczna wizja biznesowa, zrozumienie wskaźników biznesowych i umiejętność podejmowania strategicznych decyzji.
  • Wyższe wykształcenie w kierunku zarządzania, marketingu, business administration lub podobnych.
  • Dobra znajomość rynku produktów pościelowych i wyposażenia wnętrz, najlepiej wywodząca się z rynków międzynarodowych.
  • Doświadczenie w obszarze Category Management będzie dodatkowym atutem.
  • Płynna znajomość języka angielskiego.

Cechy osobowościowe:

  • Świetna organizacja, inicjatywa, umiejętność wyboru priorytetów przy samodzielnym trybie pracy.
  • Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia.
  • Systematyczność, dokładność, doskonałe zarządzanie czasem.
  • Silne predyspozycje handlowe. Umiejętność podejmowania i wyznaczania ambitnych zadań.

OFERUJEMY:

  • Pracę w bardzo stabilnej firmie - jednym z największych producentów produktów pościelowych w Europie.
  • Stanowisko o znaczeniu strategicznym.
  • Ogromny potencjał dalszego wzrostu, zarówno organicznego, jak i poprzez przejęcia innych spółek.
  • Motywujące wynagrodzenie
  • Możliwość pracy zdalnej (home office)


Naszym klientem jest jeden z największych europejskich producentów wyrobów pościelowych. W swoim portfolio oferuje kołdry, poduszki, materace oraz łóżka. Firma posiada własne zakłady produkcyjne w Estonii i Polsce, zaś biura sprzedaży w Szwecji, Finlandii, Niemczech i Polsce. Duży nacisk firma kładzie na kwestie ekologiczne, stosując technologie pozwalające na ponowne wykorzystanie do 95% odpadów.

Sales Director Polska & Europa Środkowa

OPIS STANOWISKA:

Zadaniem zatrudnionej osoby będzie strategiczne zarządzanie i rozwój biznesu kołder i poduszek oraz łóżek i materacy, prowadzony razem z ekipą sprzedaży. 

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i implementacja planów sprzedażowo-marketingowych, zgodnie z planem strategicznym i założeniami budżetowymi dla działu.
  • Proaktywny rozwój współpracy ze strategicznymi klientami i rozwój sieci odbiorców.
  • Wdrożenie i zapewnienie najwyższych standardów sprzedaży oraz realizacji planów marketingowych.
  • Ciągła ocena i udoskonalanie skuteczności działań, w celu zapewnienia wzrostu sprzedaży i zyskowności.
  • Tworzenie strategii dystrybucyjnej i produktowej działu, stosownie do business planu.
  • Monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz reagowanie na  zachodzące w nich zmiany.
  • Przekładanie trendów rynkowych na strategię produktową i konsumencką, w celu zapewnienia ich najwyższej skuteczności.
  • We współpracy z Category Managerami i działem rozwoju, zapewnienie długoterminowej strategii produktowej dla każdego z kluczowych klientów.
  • Badanie, opracowywanie i zatwierdzanie rozwiązań produktowych przez cały cykl produktowy dla każdego z kluczowych klientów.

WYMAGANIA:

Kompetencje/Doświadczenie:

  • Minimum 10 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i kluczowymi klientami. Minimum 3-letnie doświadczenie współpracy z największymi sieciami handlowymi w Polsce / Europie Środkowej.
  • Doskonałe umiejętności menedżerskie, w tym zarządzania ekipą sprzedażową.
  • Strategiczna wizja biznesowa, zrozumienie wskaźników biznesowych i umiejętność podejmowania strategicznych decyzji.
  • Wyższe wykształcenie w kierunku zarządzania, marketingu, business administration lub podobnych.
  • Dobra znajomość rynku produktów pościelowych i wyposażenia wnętrz, najlepiej wywodząca się z rynków międzynarodowych.
  • Doświadczenie w obszarze Category Management będzie dodatkowym atutem.
  • Płynna znajomość języka angielskiego.

Cechy osobowościowe:

  • Świetna organizacja, inicjatywa, umiejętność wyboru priorytetów przy samodzielnym trybie pracy.
  • Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia.
  • Systematyczność, dokładność, doskonałe zarządzanie czasem.
  • Silne predyspozycje handlowe. Umiejętność podejmowania i wyznaczania ambitnych zadań.
powyżej 4 lat

OFERUJEMY:

  • Pracę w bardzo stabilnej firmie - jednym z największych producentów produktów pościelowych w Europie.
  • Stanowisko o znaczeniu strategicznym.
  • Ogromny potencjał dalszego wzrostu, zarówno organicznego, jak i poprzez przejęcia innych spółek.
  • Motywujące wynagrodzenie
  • Możliwość pracy zdalnej (home office)

Ogłoszenie archiwalne