Ta oferta pracy jest nieaktualna od 2 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Sales Manager - Facility Management

  • warmińsko-mazurskie
  • Specjalista
  • Pełny etat
  • 16.08.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    W Sescom na nowo definiujemy pojęcie Facility Management na rynku sieci handlowych i usługowych. Według nas to stale ewoluujące rozwiązania zapewniające sprawność działania placówek, efektywność i konkurencyjność biznesu oraz wsparcie jego rozwoju. Działamy na dużą skalę i jednocześnie dbamy o elastyczność naszych rozwiązań bliską start-upom. Aktualnie obsługujemy swoją działalnością ponad 38 000 placówek w Polsce i Europie. Jesteśmy odważni, dynamiczni i solidni. Mierzymy wysoko i niezmiennie osiągamy cele. Dołącz do nas!

    Sales Manager - Facility Management
    Miejsce pracy: cała Polska
    SM/51/2019

     Za co będziesz odpowiedzialny/a:

    • Nawiązywanie nowych relacji handlowych z klientami biznesowymi, którym zależy na optymalizacji procesów wspierających ich kluczową działalność, ze szczególnym uwzględnieniem rynków europejskich,
    • Sprzedaż konsultacyjna, pozwalająca proponować potencjalnym klientom innowacyjne rozwiązania w zakresie racjonalizacji i usprawniania obsługi procesów biznesowych,
    • Obsługa kluczowych dla Spółki klientów w zakresie obecnych kontraktów,
    • Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług oraz jego doskonalenie poprzez badanie poziomu zadowolenia klientów z aktualnej współpracy,
    • Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży u stałych partnerów biznesowych, negocjowanie i podpisywanie kontraktów na dodatkowe zlecenia,
    • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży, klientów i działań konkurencji oraz rekomendowanie nowych kierunków produktowych,
    • Realizacja celów sprzedażowych, proponowanie rozwiązań zwiększających zasięg i efektywność działań handlowych.

    Jakie kompetencje są niezbędne:

    • Potwierdzone sukcesami doświadczenie w konsultingu B2B, obsłudze lub sprzedaży usług biznesowych z zakresu Facility Management lub usług Digital dla biznesu,
    • Doświadczenie w rozmowach i negocjacjach handlowych z decydentami po stronie klientów, również klientów zagranicznych,
    • Umiejętność budowania długofalowych relacji z kluczowymi klientami,
    • Samodzielność w działaniu, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne, koncentracja na sukcesie i wynikach sprzedaży,
    • Znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodne kontakty biznesowe w tym języku,
    • Prawo jazdy kategorii B.

    Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:

    • Dbamy o dobrą atmosferę i czerpiemy przyjemność ze współpracy – uśmiechnięte twarze to u nas częsty widok.
    • Lubimy działać aktywnie, mieć wpływ na rzeczywistość i widzieć efekty naszej pracy.
    • Nie czekamy aż ktoś nas wyręczy, bierzemy los w swoje ręce.
    • Naszym zdaniem otwarta rozmowa, szczególnie w sytuacjach trudnych lub gdy na jedno zagadnienie patrzymy na wiele różnych sposobów, jest naszą szansą na znalezienie optymalnego rozwiązania.
    • Wyzwalamy kreatywność, wychodzimy poza sztywne ramy, prowokujemy i wykorzystujemy nadarzające się okazje biznesowe.
    • Wspólnie budujemy organizację gwarantującą bezpieczeństwo, wiarygodną dla naszych klientów i partnerów, o silnej pozycji rynkowej i finansowej, oferującą możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów.

    Co jeszcze zyskasz:

    • Przejrzysty system wynagrodzeń,
    • Elastyczność w zakresie formy współpracy,
    • Dodatki pozapłacowe,
    • Biuro w dogodnej lokalizacji,
    • Realny i bezpośredni wpływ na rozwój strategii handlowej Spółki,
    • Samodzielność i decyzyjność w zakresie wykonywanych działań,
    • Samochód służbowy i inne niezbędna narzędzie pracy.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    aplikuj
     
     
    Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o naszej firmie:


    Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

     
    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE przyjmuję do wiadomości że: 1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest: SESCOM S.A., ul. Grunwaldzka 82, 80-244 Gdańsk, email: [email protected] 2. Inspektorem ochrony danych jest Wojciech Piasecki, email: [email protected]
    3. Celem przetwarzania moich danych osobowych jest przeprowadzenie i rozstrzygnięcie procesu rekrutacji, zaś podstawą prawną przetwarzania jest Ustawa z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz, w przypadku dobrowolnego podania innych danych, niż wynikające z przepisów prawa, moja zgoda. Podanie danych osobowych wynikających z przepisu prawa jest obowiązkowe - niepodanie tych danych spowoduje brak udziału w procesie rekrutacji. 4. Moje dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające moje dane w ramach świadczenia usług dla administratora. Nie przewiduje się przekazywania moich danych do państw trzecich (państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) czy instytucji międzynarodowych. Decyzje dotyczące realizacja zadań pracodawcy nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 5. Moje dane osobowe będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia rozstrzygnięcia procesu rekrutacji do celów rekrutacyjnych oraz przez 10 lat, w celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, zgodnie z art. 442(1), w związku z art. 118 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 6. Jako kandydat do pracy mam prawo: żądania dostępu do moich danych osobowych, uzyskania ich kopii, sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7. W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody, mam prawo do: usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, a także do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie się ze zgody mogę złożyć w formie analogicznej do tej, w jakiej została złożona zgoda na przetwarzanie danych. Konsekwencją wycofania się ze zgody będzie brak możliwości przetwarzania danych innych niż wynikające z przepisów prawa. 8. Administrator nie przewiduje przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.
    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.