Oferta pracy

Sales Manager (Facility management)

Sescom S.A.O firmie

  • wielkopolskie

    wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer

Twój zakres obowiązków

  • Aktywna sprzedaż rozwiązań firmy w kanale B2B na rynku technicznego Facility Management

  • Przygotowanie oraz prezentacja ofert handlowych, negocjacja warunków oraz zamykanie sprzedaży

  • Analizowanie rynku pod kątem potencjału, konkurencji i nowych szans biznesowych

  • Ścisła współpraca z Działem Operacyjnym, monitorowanie prac związanych z wdrażania założeń umowy

  • Rozbudowa oferty proponowanej naszym Klientom

  • Rozwój relacji biznesowej z Klientami poprzez regularne spotkania, budowanie pozycji eksperta, wykorzystywanie szans biznesowych

  • Realizacja ustalonych celów sprzedażowych

  • Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w sprzedaży usług technicznych na rynku technicznego Facility Management minimum 3 lata

  • Umiejętność przygotowywania ofert przetargowych

  • Umiejętność przygotowywania oraz analizy budżetów projektów

  • Praktyczna wiedza z zakresu funkcjonowania budynków oraz instalacji elektrycznych, HVAC, p.poż, itp.

  • Umiejętność budowania efektywnej relacji biznesowej oraz planowania aktywności sprzedażowych

  • Bardzo dobra umiejętność prowadzenia prezentacji i spotkań biznesowych

  • Chęć pracy przy tworzeniu nowych rozwiązań dla potencjalnych i obecnych klientów

To oferujemy

  • Dużą samodzielność w działaniu i kreowaniu rozwiązań sprzedażowych

  • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Pracę w dynamicznej spółce, będącej liderem w swojej branży

  • Inspirujące wyzwania zawodowe prowadzące do rozwoju Twoich kompetencji

  • Realizację codziennych zadań w profesjonalnym i otwartym zespole

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • duża swoboda działania i kreatywna współpraca

Sescom S.A.

W Sescom na nowo definiujemy pojęcie Facility Management na rynku sieci handlowych. Według nas to stale ewoluujące rozwiązania zapewniające sprawność działania placówek, efektywność i konkurencyjność biznesu oraz wsparcie jego rozwoju.

Działamy na dużą skalę i jednocześnie dbamy o elastyczność naszych rozwiązań bliską start-upom.

Jesteśmy odważni, dynamiczni i solidni. Mierzymy wysoko i niezmiennie osiągamy cele.

Dołącz do nas!

Przewiń do profilu firmy

Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:

  • Czerpiemy przyjemność ze współpracy – ludzie są naszym najważniejszym kapitałem

  • Lubimy działać aktywnie, mieć wpływ na rzeczywistość i widzieć efekty naszej pracy

  • Szukamy optymalnych rozwiązań poprzez synergię działań zespołowych oraz otwartość na nowe pomysły

  • Wyzwalamy kreatywność, wychodzimy poza sztywne ramy, prowokujemy i wykorzystujemy nadarzające się okazje biznesowe

  • Wspólnie budujemy organizację gwarantującą bezpieczeństwo, oferującą możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy