Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Sales & Marketing Data Analyst

Vasco Electronics Góralski Group Spółka Komandytowo-Akcyjna

Vasco Electronics Góralski Group Spółka Komandytowo-Akcyjna

aleja 29 Listopada 20

Stare Miasto

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • analiza sprzedażowa platform i stron sprzedażowych w obsługiwanych regionach, w tym:

  • pomiar ROI platform sprzedażowych i marketingowych,

  • analiza zachowań użytkowników (HotJar, Traffic Watch Dog) - kody rabatowe, metody płatności i wysyłki itp.

  • analiza skuteczności działań marketingowych (Google Ads, Fb Ads, social media, influencer marketing, PR, SEO, Sieci Afiliacyjne)

  • monitorowanie dystrybucji budżetu i skuteczności realizowanych płatnych kampanii sprzedażowych,

  • bieżące raportowanie i analiza przyjętych KPI.

  • biegła znajomość programu PowerBI:

  • generowanie raportów,

  • aktualizacja raportów.

  • bardzo dobra znajomość Google Analytics:

  • śledzenie trendów,

  • śledzenie ruchu.

  • optymalizacja - dostosowywanie witryn do oczekiwań użytkowników oraz zwiększenia sprzedaży,

  • umiejętność wyciągania wniosków z danych i wypracowania rekomendacji:

  • dotyczące zwiększenia sprzedaży,

  • budżetu oraz efektywności jego wykorzystania,

  • poprawy efektywności bieżących działań marketingowych,

  • podsumowań zrealizowanych działań w celu wyciągnięcia wniosków,

  • proaktywność i samodzielność dobierania i proponowania narzędzi analitycznych, oraz reagowania na bieżące wyniki raportów,

  • zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzony obszar,

  • ścisła współpraca z działami Marketingu i Sprzedaży, w tym Performance, Sales, Marketing, Web Dev, IT, Customer Service, UX/UI,

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe preferowane kierunki z obszaru STEM i ekonometria, mile widziana specjalizacja w analizie danych,

  • min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w ramach analizy marketingowo-sprzedażowej (BI) w tym optymalizacji kosztów marketingowych na podstawie analiz,

  • biegła umiejętność tworzenia dashboards i aktualizacja w PowerBi (warunek konieczny),

  • doświadczenie w analizie danych różnych rynków,

  • biegła znajomość systemów i programów: PowerBI - Warunek konieczny (w tym języka DAX, dobra orientacja w jezyku M), HotJar, Google Ads, Meta Ads, Google Analytics,Google Data Studio, Google Optimize,

  • znajomość języka R lub Python, w tym szczególnie bibliotek do przetwarzania danych oraz automatyzacji procesów pobierania danych,

  • znajomość SQL (preferowany PostgreSQL, MySQL),

  • doskonałe umiejętności analityczne w zakresie zdolności do analizowania danych, wyciągania wniosków, opracowania rekomendacji i bieżącej optymalizacji,

  • zdolność do kreatywnego poszukiwania nowych możliwości,

  • zorientowanie na szczegóły,

  • umiejętność zarządzania priorytetami,

  • znajomość j. angielskiego, na poziomie min. B2

To oferujemy

  • Ambitną i ciekawą pracę w polskiej firmie o charakterze międzynarodowym

  • Stały rozwój w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji

  • Współpracę z doświadczonymi specjalistami w obszarze marketingu, komunikacji, sprzedaży oraz IT

  • Ścieżkę kariery, którą sam zaprojektujesz - działamy w płaskiej strukturze organizacyjnej, a Ty masz realny wpływ na swoją pracę!

  • Elastyczność - to Ty planujesz swój dzień i zadania

  • Swobodną atmosferę pracy

  • Benefity: pakiet medyczny Allianz, karta MultiSport, PZU ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach

  • zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • inicjatywy dobroczynne

Vasco Electronics Góralski Group Spółka Komandytowo-Akcyjna

Firma Vasco Electronics istnieje od 2006 roku, a jej marka Vasco Technologies po raz pierwszy pojawiła się w roku 2012 jako producent innowacyjnych internetowych translatorów elektronicznych zbudowanych od podstaw w oparciu o sprzęt z systemem operacyjnym Android.

Od tego czasu stale poszerzamy swoją ofertę, nie tylko o produkty o tematyce językowej (Vasco Translator, Vasco Dictionary), ale także urządzenia wyposażone w oprogramowanie niezbędne dla naszych podróżujących klientów: Vasco Traveler, Vasco Guide, Vasco Navigator i inne.

Przewiń do profilu firmy