Oferta pracy

Sales Operation Administrator

Mondelēz International w Polsce

  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Specjalista (Mid / Regular)
Mondelez International jest wiodącą firmą w branży spożywczej i światowym producentem przekąsek. Działamy w 160 krajach, zatrudniając ponad 90 000 osób. Zapewne znasz większość naszych marek, takich jak Milka, Oreo, Delicje, Prince Polo, belVita, Halls, czy Lubisie. Kluczem do naszego sukcesu są wspaniali ludzie i kultowe marki. Dołącz do nas i wspólnie wyznaczajmy globalne trendy, poprzez oferowanie odpowiedniej przekąski na odpowiednią chwilę wyprodukowanej w odpowiedni sposób.    

Na polskim rynku rozwijamy się od 1992 roku, jest nas już ponad 4600 osób. Pracujemy w wielu lokalizacjach: biurze w Warszawie, siłach sprzedaży oraz 7 zakładach produkcyjnych w: Skarbimierzu, Bielanach Wrocławskich, Jarosławiu, Płońsku, Cieszynie i Jankowicach, jak również w globalnym Centrum Badań i Rozwoju we Wrocławiu.    

Chcesz posmakować wyjątkowych możliwości w Mondelez? Wgryź się w poniższą ofertę!
Sales Operation AdministratorNumer ref.: 123053
Działaj najlepiej jak potrafisz w Mondelez International?
Dołącz do nas i wesprzyj nas w realizacji naszej misji, której celem jest kształtowanie przyszłości branży przekąsek na całym świecie. Działaj z dumą.

Będziesz wdrażać możliwości operacyjne firmy i wspierać elementy operacyjne rynku. Będziesz koordynować planowanie tras, możliwości systemowe i zarządzanie narzędziami dla zespołu sprzedaży.

Jak będzie wyglądać Twoja rola?
Na tym stanowisku będziesz:
  • Koordynować i inicjować zmiany dotyczące głównych danych klientów i pracowników sprzedaży, w tym przetwarzanie danych.
  • Wspierać wdrażanie zmian organizacyjnych danych głównych i procesów administracyjnych.
  • Wspierać przegląd i rozwój polityki sprzedażowej oraz procesów administracyjnych, w tym zapewnienie odpowiednich mediów.
  • Testować wdrożenia systemu i zmiany systemu, ściśle współpracując z działem sprzedaży oraz różnymi wewnętrznymi działami i zewnętrznymi usługodawcami.
  • Rozpoznawać i wdrażać uproszczenia głownej bazy danych.
Czy ta rola jest dla Ciebie?
Docenimy Twoją motywację do rozwoju kariery oraz doświadczenie i wiedzę w następującym zakresie:
  • Doświadczenie we wsparciu obsługi klienta, logistyki lub sprzedaży
  • Podstawowa znajomość systemów sprzedaży i narzędzi (w tym SAP i MS Excel)
  • Mocne umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów
  • Umiejętność zajmowania się wieloma zapytaniami. Umiejętność szybkiej reakcji i zachowania spokoju

Poczęstuj się! Twoje benefity:

  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Możliwości ciągłego rozwoju
  • Opieka medyczna LuxMed
  • Dofinansowanie pakietu MultiSport
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Dostawy świeżych owoców
  • Parking dla samochodów i rowerów
  • Premie i nagrody uznaniowe
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Warszawa

Ogłoszenie archiwalne