Oferta pracy

Sales Specialist (konsultant ds. sprzedaży usług HR)

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 9 dni
    do: 01 lip 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
top
Nie pytamy, gdzie widzisz siebie za 10 lat. To Ty definiujesz swoją przyszłość. My pomagamy Ci ją kształtować. Sprawdź jak będzie wyglądać. Zostań jednym z nas.
Sales Specialist (konsultant ds. sprzedaży usług HR)
Miejsce pracy: Warszawa

Co Cię czeka?

  • Rozwijanie sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
  • Organizację oraz udział w spotkaniach handlowych, w tym prowadzenie negocjacji
  • Przygotowywanie ofert handlowych i umów dla klientów
  • Umacnianie relacji ze stałymi klientami, jak również za stały rozwój bazy klientów
  • Koordynowanie procesu sprzedaży oraz podejmowanie działań mających na celu jej wsparcie i wzrost
  • Współpracę w ramach zespołu w zakresie realizacji zamówień
  • Doradztwo dla klientów w obszarze szeroko rozumianych usług HR

Czego oczekujemy?

  • Min. 2 letnim doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku, w firmie z branży usługowej
  • Doświadczeniem w obsłudze klientów z sektora B2B
  • Umiejętnością posługiwania się językiem angielskim na poziomie dobrym - będzie to dużym atutem
  • Silną orientacją na cel i wyniki
  • Umiejętnością planowania sprzedaży i kreatywność w identyfikowaniu nowych klientów

Co Ci dajemy?

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie podstawowe + jasny system premiowy)
  • Umowę o pracę kodeksową na pełen etat
  • Dodatki pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, wewnętrzne konkursy i inne)
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon
  • Ciekawą i samodzielną pracę w międzynarodowych strukturach firmy, będącej liderem na rynku globalnym
  • Możliwość stałego podnoszenia zawodowych kwalifikacji poprzez liczne szkolenia i kursy (wewnętrzne oraz zewnętrzne, lokalne oraz międzynarodowe)
  • Pracę w zespole przyjaznych i otwartych osób
Inni niż wszyscy #LiczyszSieTy
  • Mamy dodatkowe
    dni wolne
  • Korzystamy
    z elastycznych godzin pracy
  • Dwa razy
    w miesiącu pracujemy
    z domu
  • Mamy wspaniałe zespoły
  • Dostajemy szkolenia na start
  • Mamy opiekę medyczną
  • Pracujemy
    w dobrych lokalizacjach
  • Jesteśmy ubezpieczeni
  • Możemy korzystać
    z oferty sportowej
  • Za darmo uczymy się języków
  • Pracujemy
    na wspólny bonus
  • Mamy świetną atmosferę pracy
top

The Adecco Group to światowy lider usług HR. Dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie: od rekrutacji masowych do executive search, od consultingu HR do szkoleń, od outsourcingu HR do outsourcingu procesów, sprzedaży i produkcji. Każdego roku zapewnia pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego dla ponad 1 miliona osób na całym świecie.
The Adecco Group w Polsce tworzą cztery wyspecjalizowane marki: Adecco, Adecco Outsourcing, Spring Professional i Modis. Należymy do czołówki najlepszych i najbardziej pożądanych Pracodawców w Polsce i na świecie o czym świadczy przyznany certyfikat Great Place to Work.

Adecco - sztandarowa marka The Adecco Group obecna na rynku od ponad 25-ciu lat. Specjalizuje się w rekrutacjach masowych i tymczasowych. Oferuje również rekrutacje stałe na stanowiska specjalistyczne i niższego szczebla. Siłą marki jest profesjonalny i doświadczony Zespół.



Sprawdź czy pasujesz!


Wybierz swoją ścieżkę kariery w HR

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
opis opis
Sales Specialist (konsultant ds. sprzedaży usług HR)
  • Rozwijanie sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
  • Organizację oraz udział w spotkaniach handlowych, w tym prowadzenie negocjacji
  • Przygotowywanie ofert handlowych i umów dla klientów
  • Umacnianie relacji ze stałymi klientami, jak również za stały rozwój bazy klientów
  • Koordynowanie procesu sprzedaży oraz podejmowanie działań mających na celu jej wsparcie i wzrost
  • Współpracę w ramach zespołu w zakresie realizacji zamówień
  • Doradztwo dla klientów w obszarze szeroko rozumianych usług HR
  • Min. 2 letnim doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku, w firmie z branży usługowej
  • Doświadczeniem w obsłudze klientów z sektora B2B
  • Umiejętnością posługiwania się językiem angielskim na poziomie dobrym - będzie to dużym atutem
  • Silną orientacją na cel i wyniki
  • Umiejętnością planowania sprzedaży i kreatywność w identyfikowaniu nowych klientów
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie podstawowe + jasny system premiowy)
  • Umowę o pracę kodeksową na pełen etat
  • Dodatki pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, wewnętrzne konkursy i inne)
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon
  • Ciekawą i samodzielną pracę w międzynarodowych strukturach firmy, będącej liderem na rynku globalnym
  • Możliwość stałego podnoszenia zawodowych kwalifikacji poprzez liczne szkolenia i kursy (wewnętrzne oraz zewnętrzne, lokalne oraz międzynarodowe)
  • Pracę w zespole przyjaznych i otwartych osób
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne