Sales Specialist

Voice Contact Center Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 2 miesiące
    do: 26 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa

top

Voice Contact Center jest liderem wśród firm świadczących usługi zarządzania relacjami z klientem z wykorzystaniem wirtualnych kanałów komunikacji. W swoim portfolio możemy pochwalić się współpracą ze znanymi i prestiżowymi polskimi i zagranicznymi markami.


Jesteśmy częścią grupy OEX jednego z wiodących na polskim rynku podmiotów specjalizujących się w nowoczesnych usługach dla biznesu.

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy komunikatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko:

Sales Specialist [rekrutacja prowadzona online]

Głównym celem stanowiska jest tworzenie i realizacja planów rozwojowych firmy poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług, ze szczególnym uwzględnieniem usług dla klientów zagranicznych.

Twoje zadania:

  • Rozwój portfolio klientów oraz proaktywne pozyskiwanie klientów na rynkach zagranicznych i polskim
  • Pomoc w planowaniu i wdrażaniu wydarzeń wspierających aktywności sprzedażowe
  • Kompleksowa realizacja procesu ofertowania – badanie potrzeb klienta, przygotowanie oferty, negocjacje, przygotowywanie kontraktów, implementacja projektu
  • Organizacja i prowadzenie spotkań, prezentacja ofert na spotkaniach face-to-face i z wykorzystaniem narzędzi komunikacji on-line
  • Współpraca z działami operacyjnymi w kwestiach dopasowania oferty do wymagań klienta, specyfiki projektu oraz zapewnienie realizacji tych wymagań
  • Biznesowy nadzór nad aspektami formalnymi, finansowymi oraz prawnymi dot. współpracy z klientami zagranicznymi oraz polskimi
  • Raportowanie wyników, analiza skuteczności i efektywności działań
  • Przygotowanie dodatkowych raportów oraz analiz na zlecenie zarządu, m.in. w zakresie specyfiki poszczególnych rynków zagranicznych czy sektorów biznesowych
  • Wsparcie działań marketingowych i promujących ofertę firmy – udział w konferencjach, spotkaniach branżowych, wyjazdach zagranicznych i polskich

Nasze oczekiwania: 

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1/C2)
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku i doświadczenie w pracy z klientami zagranicznymi
  • Udokumentowane doświadczenie w sprzedaży usług contact center lub innych usług dla biznesu
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania długotrwałych i partnerskich relacji biznesowych
  • Dojrzałość i duża świadomość biznesowa
  • Duża samodzielność i dyscyplina w działaniu

Oferujemy: 

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji z ambitnymi planami dalszego rozwoju
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowe benefity i bonusy
  • Elastyczny czas i miejsce pracy
  • Pracę w ciekawym i dynamicznie rozwijającym się środowisku
  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań, realny wpływ na politykę i standardy firmy
  • Satysfakcjonującą pracę w przyjaznej atmosferze i w zgranym zespole ambitnych i zaangażowanych ludzi

 

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych. 

Voice Contact Center jest liderem wśród firm świadczących usługi zarządzania relacjami z klientem z wykorzystaniem wirtualnych kanałów komunikacji. W swoim portfolio możemy pochwalić się współpracą ze znanymi i prestiżowymi polskimi i zagranicznymi markami.


Jesteśmy częścią grupy OEX jednego z wiodących na polskim rynku podmiotów specjalizujących się w nowoczesnych usługach dla biznesu.

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy komunikatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko:

Sales Specialist [rekrutacja prowadzona online]

Głównym celem stanowiska jest tworzenie i realizacja planów rozwojowych firmy poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług, ze szczególnym uwzględnieniem usług dla klientów zagranicznych.

Twoje zadania:

  • Rozwój portfolio klientów oraz proaktywne pozyskiwanie klientów na rynkach zagranicznych i polskim
  • Pomoc w planowaniu i wdrażaniu wydarzeń wspierających aktywności sprzedażowe
  • Kompleksowa realizacja procesu ofertowania – badanie potrzeb klienta, przygotowanie oferty, negocjacje, przygotowywanie kontraktów, implementacja projektu
  • Organizacja i prowadzenie spotkań, prezentacja ofert na spotkaniach face-to-face i z wykorzystaniem narzędzi komunikacji on-line
  • Współpraca z działami operacyjnymi w kwestiach dopasowania oferty do wymagań klienta, specyfiki projektu oraz zapewnienie realizacji tych wymagań
  • Biznesowy nadzór nad aspektami formalnymi, finansowymi oraz prawnymi dot. współpracy z klientami zagranicznymi oraz polskimi
  • Raportowanie wyników, analiza skuteczności i efektywności działań
  • Przygotowanie dodatkowych raportów oraz analiz na zlecenie zarządu, m.in. w zakresie specyfiki poszczególnych rynków zagranicznych czy sektorów biznesowych
  • Wsparcie działań marketingowych i promujących ofertę firmy – udział w konferencjach, spotkaniach branżowych, wyjazdach zagranicznych i polskich

Nasze oczekiwania: 

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1/C2)
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku i doświadczenie w pracy z klientami zagranicznymi
  • Udokumentowane doświadczenie w sprzedaży usług contact center lub innych usług dla biznesu
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania długotrwałych i partnerskich relacji biznesowych
  • Dojrzałość i duża świadomość biznesowa
  • Duża samodzielność i dyscyplina w działaniu

Oferujemy: 

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji z ambitnymi planami dalszego rozwoju
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowe benefity i bonusy
  • Elastyczny czas i miejsce pracy
  • Pracę w ciekawym i dynamicznie rozwijającym się środowisku
  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań, realny wpływ na politykę i standardy firmy
  • Satysfakcjonującą pracę w przyjaznej atmosferze i w zgranym zespole ambitnych i zaangażowanych ludzi

 

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych. 

Ogłoszenie archiwalne