Oferta pracy

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży z językiem niemieckim

Voice Contact Center Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Stanisława Leszczyńskiego 60

Lublin

top

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 3 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 700 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

 

Chcesz dołączyć do najlepszego zespołu Customer Success w Łodzi i pracować w języku niemieckim dla uznanej firmy z branży e-commerce?

 

Jeśli twoja odpowiedź brzmi TAK, to świetnie się składa, gdyż poszukujemy obecnie wyjątkowych osób na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży z językiem niemieckim

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • telefonicznym nawiązywaniem kontaktów z klientami B2B na platformach e-commerce
  • badaniem potrzeb klientów i udzielaniem informacji na temat aktualnej oferty firmy
  • umawianiem spotkań handlowych
  • przeprowadzaniem prezentacji online dla klientów
  • powadzeniem stałego monitoringu bazy danych klientów
  • przeprowadzaniem wstępnej kwalifikacji potencjalnych klientów i weryfikacją numerów telefonów, adresów i adresów e-mailowych przy każdym kontakcie z klientem
  • dbaniem o dobre relacje z klientami i wysokie standardy ich obsługi.

Jeśli jesteś osobą, która

  • biegle posługuje się językiem niemieckim (min. C1)
  • posiada doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych przez telefon
  • ma doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • potrafi sprawnie obsługiwać komputer (MS Office)
  • jest skrupulatna, dokładna oraz nastawiona na realizację wyznaczonych celów
  • ma zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów
  • potrafi zorganizować sobie czas pracy i wyznaczać priorytety
  • wiedza na temat rozwiązań e-commerce będzie dodatkowym atutem

 

to szukamy właśnie CIEBIE!

Co możemy zaoferować?

  • elastyczne godziny pracy od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9-17
  • umowę zlecenie: stawka godzinowa 35zł brutto + system bonusowy
  • możliwość pracy zdalnej po okresie szkoleniowym i nestingu
  • kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia
  • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
  • dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
  • możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji
  • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów
  • pracę w nowoczesnym centrum operacyjnym, w zespole otwartych i życzliwych ludzi

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.

 

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 3 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 700 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

 

Chcesz dołączyć do najlepszego zespołu Customer Success w Łodzi i pracować w języku niemieckim dla uznanej firmy z branży e-commerce?

 

Jeśli twoja odpowiedź brzmi TAK, to świetnie się składa, gdyż poszukujemy obecnie wyjątkowych osób na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży z językiem niemieckim

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • telefonicznym nawiązywaniem kontaktów z klientami B2B na platformach e-commerce
  • badaniem potrzeb klientów i udzielaniem informacji na temat aktualnej oferty firmy
  • umawianiem spotkań handlowych
  • przeprowadzaniem prezentacji online dla klientów
  • powadzeniem stałego monitoringu bazy danych klientów
  • przeprowadzaniem wstępnej kwalifikacji potencjalnych klientów i weryfikacją numerów telefonów, adresów i adresów e-mailowych przy każdym kontakcie z klientem
  • dbaniem o dobre relacje z klientami i wysokie standardy ich obsługi.

Jeśli jesteś osobą, która

  • biegle posługuje się językiem niemieckim (min. C1)
  • posiada doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych przez telefon
  • ma doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • potrafi sprawnie obsługiwać komputer (MS Office)
  • jest skrupulatna, dokładna oraz nastawiona na realizację wyznaczonych celów
  • ma zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów
  • potrafi zorganizować sobie czas pracy i wyznaczać priorytety
  • wiedza na temat rozwiązań e-commerce będzie dodatkowym atutem

 

to szukamy właśnie CIEBIE!

Co możemy zaoferować?

  • elastyczne godziny pracy od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9-17
  • umowę zlecenie: stawka godzinowa 35zł brutto + system bonusowy
  • możliwość pracy zdalnej po okresie szkoleniowym i nestingu
  • kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia
  • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
  • dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
  • możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji
  • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów
  • pracę w nowoczesnym centrum operacyjnym, w zespole otwartych i życzliwych ludzi

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.

 

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!

Ogłoszenie archiwalne