Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Samodzielna Księgowa do Biura rachunkowego

BIZ PARTNER SP. Z O.O.

8 00010 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Solipska 3
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat, Część etatu
  • Specjalista

BIZ PARTNER SP. Z O.O.

Solipska 3

Warszawa

BIZ PARTNER - aktywnie rozwijająca się firma, od 4 lat zajmująca się prowadzeniem biura rachunkowego dla klientów z kapitałem zagranicznym, okazaniem usług prawnych i doradczych, wsparciem w rozwoju zagranicznego biznesu w Polsce na wszystkich etapach prowadzenia działalności. 

W pracy Księgowego bezpośrednia komunikacja z klientem jest prawie wykluczona. Kontaktem z klientem lub przekazywaniem niezbędnych informacji zajmuje się Menedżer klienta. Pozwala to Księgowemu skoncentrować się na wykonywaniu ważnej i dokładnej pracy.

Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie obsługa klientów biura będących na pełnej księgowości (sp. z o.o.).

Praca możliwa również w niepełnym wymiarze godzin.

Samodzielna Księgowa do Biura rachunkowego

 

Opis stanowiska:

  • prowadzenie pełnej księgowości oraz KPiR zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • kompleksowa i terminowa ewidencja księgowa
  • prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
  • prowadzenie pełnej dokumentacji dla umów cywilno-prawnych
  • przygotowanie list płac
  • sporządzanie deklaracji i prowadzenie dokumentacji podatkowej VAT
  • sporządzanie deklaracji ZUS, PIT
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS)

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 5 lat,
  • znajomość programu RAKS SQL - warunek konieczny,
  • znajomość przepisów księgowych (UoR, oraz podatkowych VAT, CIT, PIT, PCC),
  • znajomość przepisów praca pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • znajomości programu Płatnik,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Word, Excel,
  • skrupulatność i sumienność, dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • samodzielność w wykonywaniu zadań,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju,
  • super atmosferę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • bezpośrednie wsparcie Głównej Księgowej.

Ogłoszenie archiwalne