Ta oferta pracy jest nieaktualna od 74 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy

  • dolnośląskie
  • Specjalista
  • 12.01.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Poszukujemy kandydatów do obsługi procesów księgowych dla firmy zajmującej się obrotem energią elektryczną. Spółka działa na rynku polskim od 2013 roku, a od 2017 prowadzi również handel transgraniczny. Szybki rozwój spółki oraz wzrost skomplikowania procesów księgowo – podatkowych spowodował potrzebę zatrudnienia kompetentnego pracownika, który będzie chciał samodzielnie zorganizować te procesy i rozwijać się razem ze spółką.

    Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
    Region: dolnośląskie

    Zakres obowiązków:

    • Kompleksowa obsługa procesów księgowych w spółce
    • Współpraca z biurem rachunkowym w zakresie:
      • obiegu dokumentów (w tym wymiana elektroniczna pomiędzy systemami)
      • uzgadniania zapisów w modułach księgowych systemu informatycznego spółki i biura rachunkowego
      • sporządzania deklaracji podatkowych VAT, CIT oraz sprawozdawczości statystycznej
      • przeprowadzanie niezbędnych czynności związanych z procesem zamknięcia miesiąca
      • sporządzania rocznych i okresowych sprawozdań finansowych
    • Tworzenie i księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi
    • Generowanie dokumentów magazynowych i rozliczanie magazynu w systemie informatycznym
    • Udział w procesie budżetowania
    • Współpraca z audytorami
    • Korespondencja z klientami i innymi działami firmy zaangażowanymi w proces oraz obsługa ich zapytań
    • Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu i Dyrektora finansowego

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość
    • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane w firmie powiązanej z energetyką i / lub prowadzącej handel zagraniczny)
    • Znajomość w stopniu dobrym języka angielskiego
    • Znajomość MS Excel, doświadczenie w pracy z systemem OPTIMA będzie dodatkowym atutem
    • Umiejętności analityczne, skrupulatność i rzetelność
    • Umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność
    • Zaangażowanie i otwartość na nowe wyzwania

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Możliwość rozwoju i awansu
    • Czytelny system premiowy

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym

    Na tym etapie rekrutacji pracodawca chce pozostać anonimowy. Dowiedz się więcej