Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

THINK FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Wrocław, Polska
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)

THINK FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Wrocław

Wrocław

Jesteśmy młodą, dynamicznie rozwijającą się firmą świadczącą usługi księgowe, kadrowo-płacowe i doradcze - w formie outsourcingu i/lub centrum usług wspólnych.  
 
Naszą misją jest optymalizacja procesów finansowo-księgowych i pokrewnych przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii.
 
Kierujemy się standardami etyki zawodowej i polityką kontroli jakości.
 
Efektem naszych działań jest wspieranie organizacji w osiąganiu ich celów, zabezpieczając obszar obsługi finansowo-księgowej i obszary pokrewne.
 
Poszukujemy osób ambitnych, z pasją, chcących rozwijać się zawodowo.   
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialna/-y za:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • weryfikację (kompletność, prawidłowość), wystawianie i bieżące wprowadzanie dokumentów finansowo‑księgowych do COMARCH ERP OPTIMA
  • rozliczanie, weryfikacja i ewidencjonowanie delegacji krajowych i zagranicznych
  • przygotowywanie przelewów bankowych / płatności
  • uzgadnianie i monitorowanie sald należności i zobowiązań
  • systematyczną kontrolę kont księgowych
  • koordynację, zamykanie i podsumowywanie okresów rozliczeniowych
  • sporządzanie i wysyłanie raportów, analiz, zestawień, sprawozdań i formularzy do instytucji zewnętrznych (US, GUS, ZUS, NBP), jak i na potrzeby wewnętrzne
  • przygotowywanie i wysyłanie deklaracji VAT, JPK i CIT oraz innych sprawozdań ustawowych
  • przygotowywanie i podpisywanie sprawozdań finansowych (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • współpracę, zarządzanie, nadzorowanie i delegowanie części zadań w ramach działu księgowego
  • monitorowanie i wdrażanie zmian z zakresu prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • uczestnictwo w systemie kontroli wewnętrznej oraz obsługa kontroli realizowanych przez organy zewnętrzne (US, audytor)
  • sporządzanie i księgowanie listy płac
  • sporządzanie i księgowanie deklaracji / zestawień dotyczących ZUS oraz PIT
  • obsługę systemu Płatnik
  • kontakt z klientami i urzędami w celu efektywnej realizacji usług księgowych, kadrowo-płacowych oraz rozliczeń podatkowych
  • udział w pracach związanych z raportowaniem zarządczym
  • wsparcie procesów zarządzania finansowego i organizacyjnego obsługiwanych podmiotów (klient wewnętrzny)

Wymagamy:

  • wykształcenia wyższego ekonomicznego (preferowane: finanse, rachunkowość, audyt, podatki)
  • minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • doświadczenia we współpracy z zespołem księgowym, klientami, urzędami i instytucjami zewnętrznymi
  • szerokiej wiedzy z zakresu rachunkowości, podatków, finansów, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • znajomości programu COMARCH ERP OPTIMA
  • praktycznej wiedzy i doświadczenia w zamykaniu okresów rozliczeniowych
  • biegłej obsługi komputera, a w szczególności pakietu MS Office (głównie Excel)
  • minimum średnio zaawansowanej (komunikatywnej, na poziomie B2) znajomości języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
  • orientacji na procesy, wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych oraz logicznego myślenia
  • bardzo dobrej organizacji pracy, skrupulatności i dokładności
  • samodzielności, odpowiedzialności i zaangażowania
  • umiejętności interpersonalnych i komunikatywności - praca w zespole i z klientem (wewnętrznym, zewnętrznym)
  • sumienności, rzetelności, terminowości oraz pro-aktywności w działaniu
  • umiejętności pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów

Dodatkowym atutem będzie: 

  • certyfikat Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
  • znajomość MSSF
  • doświadczenie w rozliczaniu spółki branży produkcyjnej
  • doświadczenie w rozliczaniu VAT w obrocie zagranicznym
  • wiedza i praktyka w zakresie zarządzania finansami, audytu finansowego i rachunkowości zarządczej
  • znajomość nowoczesnych technologii wspierających środowisko pracy
  • znajomość języka niemieckiego
  • znajomość tematyki dotacji unijnych

Zapewniamy:

  • stabilne warunki zatrudnienia
  • nowoczesne środowisko pracy
  • dostęp do branżowego know-how
  • wsparcie od osób z dużym doświadczeniem (chętnie dzielimy się wiedzą)
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • program szkoleniowy i możliwość awansu
  • przyjazną atmosferę pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, opcjonalnie list motywacyjny) klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy