Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

AFK Centrum Obsługi Biznesu Sp. z o.o.

7 00010 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Świeradowska 51/57
    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

AFK Centrum Obsługi Biznesu Sp. z o.o.

Świeradowska 51/57

Wrocław

Jesteśmy firmą obecną 20 lat na rynku usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania w codziennej pracy rozumiejąc, że wirtualizacja procesów w firmie jest koniecznością, do której się aktywnie przygotowujemy.

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Opis stanowiska:

  • bieżące prowadzenie pełnej księgowości spółek prawa handlowego oraz KPiR przez zespoły księgowe pod kierunkiem Samodzielnych Księgowych w wybranych obszarach w uzgodnieniu z Głównym Księgowym;
  • sporządzanie sprawozdań finansowych, rozliczeń podatkowych wymaganych przepisami prawa w uzgodnieniu z Głównym Księgowym;
  • kalkulacja podatków, sporządzanie wszelkich rejestrów i deklaracji, wyjaśnianie wątpliwości i szukaniu rozwiązań zgodnych z obowiązującym prawem;
  • aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnych z MSSF/MSR;
  • sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych, w tym publikowanych na rynku NewConnect;
  • utrzymanie stosownych relacji z Klientami firmy, w tym codzienna komunikacja w języku angielskim;

Wymagania:

  • doświadczenie pracy w biurze rachunkowym z środowisku intensywnego rozwoju biznesu (znajomość enova 365 będzie atutem);
  • bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, standardów MSSF/MSR oraz przepisów podatkowych wraz z bieżącą wiedzą praktyczną w stosowaniu przepisów oraz z identyfikacją potencjalnych ryzyk podatkowych
  •  wykształcenie w obszarze rachunkowości, finansów lub pokrewne;
  • umiejętność organizowania swojej pracy oraz podległego zespołu

Oferujemy:

  • stabilne warunki pracy i zatrudnienia
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach branżowych
  • praca w miłej atmosferze , stawiamy na dobre relacje

Zapraszamy do przesłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne