Samodzielna Księgowa z językiem angielskim

  • Chełmek, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 11.11.2018
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 11.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Międzynarodowa firma działająca w branży budowlanej poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko:

    Samodzielna Księgowa z językiem angielskim
    Miejsce pracy: Chełmek

    Zadania:

    Zatrudniony odpowiadać będzie za wszystkie aspekty księgowe i podatkowe spółki, w tym za kontakty z doradcami rachunkowymi i podatkowymi, za sprawdzenie opracowanych rozliczeń i zapłaty podatków, jak również za określone zadania związane z administracją handlową (płatności klientów).
     
    Będzie odpowiadać za rejestrowanie operacji handlowych w systemach księgowości spółki i na bieżąco za środki pieniężne i zarządzanie rachunkami bankowymi, relacje z doradztwem księgowym i podatkowym, bankami i koordynację z audytorami.
     
    Dodatkowo powinien doprowadzić do końca wprowadzony w 2018 roku projekt Upgrade zmiany wersji Dynamics Ax.
     
    Nadzór nad pracownikiem sprawować będzie Międzynarodowy Controller w Barcelonie (Hiszpania), który początkowo zapewni mu potrzebne wsparcie i szkolenie.

    Wymagania:

    • Wyższe magisterskie / licencjackie z zakresu zarządzania przedsiębiorstw lub wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania i rachunkowości.
    • Znajomość Windows, Pakiet Office, Outlook, Microsoft AX. Bardzo cenna będzie znajomość Axapta lub Dynamics AX (Microsoft), jak również lokalnego systemu podatkowego.
    • Doświadczenie w 1-2 firmach na podobnym stanowisku. Co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w księgowości i podatkach małego przedsiębiorstwa lub w firmie doradztwa podatkowo-rachunkowego.
    • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość hiszpańskiego.
    • Odpowiedzialność, optymizm i zdolności kierownicze.          

    Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:

    • Profesjonalne narzędzia pracy.
    • Szkolenia.
    • Długotrwałą współpracę oraz pracę w stabilnej firmie.
    • Możliwość rozwoju zawodowego.
    • Umowę o pracę na pełny etat.
    • Przyjazną atmosferę w pracy.
    • Ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, kartę Multisport.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku angielskim klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).”

    Administratorem danych osobowych jest ALSINA Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Chełmku, Plac Kilińskiego 1, nr KRS 0000312361. Dane osobowe są przetwarzane w zgodzie z przepisami prawa,  w celach określonych w Polityce Bezpieczeństwa; przede wszystkim w celu wykonania umowy, oraz dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora. Dane będą przetwarzane zgodnie z zasadami Polityki Bezpieczeństwa, zazwyczaj nie dłużej, niż jest to konieczne do celów wykonania umowy, a po tym czasie mogą być przetwarzane aż do upływu terminu przedawnienia ew. roszczeń. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    Pełne informacje co do stosowanej przez ALSINA Polska Sp. z o.o. Polityki Bezpieczeństwa znajdą Państwo na stronie www.alsina.pl oraz w samej Polityce, dostępnej na Państwa żądanie.