Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Samodzielna/y Księgowa / Księgowy

LSJ HR GROUP

  • Łozienica (pow. goleniowski)

    Łozienica (pow. goleniowski), zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca stacjonarna

Rekrutujemy dla

Masz doświadczenie w księgowości i mówisz po angielsku? Chciałbyś się rozwijać w międzynarodowej firmie? Czytaj dalej i działaj!

Nasz klient to globalna firma oferująca marki premium, dedykowane dla zawodowych rzemieślników, dając rozwiązania z zakresu funkcjonalności, bezpieczeństwa, ochrony i ogólnej wydajności. Szukamy Księgowej/go z językiem angielskim do Centrum Dystrybucyjnego zlokalizowanego w Goleniowskim Parku Przemysłowym, który dołączy do grona ambitnych pracowników firmy.

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie systemem płatności;

  • Zarządzanie procesami kontroli wewnętrznej;

  • Wdrażanie, monitorowanie i kontrola procedur finansowych;

  • Współpraca z biurem rachunkowym, instytucjami bankowymi i spółkami zależnymi;

  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu finansowego i Zarządu;

  • Telefoniczny i e-mailowy kontakt z kontrahentami Spółki;

  • Weryfikowanie faktur oraz innych dokumentów finansowych;

  • Księgowanie wyciągów bankowych i faktur;

  • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów księgowych w firmie;

  • Przygotowanie rocznych informacji finansowych oraz odpowiedzialność za kontakty z audytorami;

  • Przygotowanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatku dochodowego oraz deklaracji VAT.

Wymagania pracodawcy

  • Doświadczenie w obszarze księgowości i finansów;

  • Znajomość przyjętych wymogów prawnych w zakresie rachunkowości;

  • Znajomość przepisów i praktyki w zakresie podatków i podatku VAT;

  • Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie;

  • Umiejętności analityczne;

  • Sumienność i umiejętność organizacji pracy na samodzielnym stanowisku;

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz otwartość na zmiany;

  • Sprawna obsługa MS Office.

Pracodawca oferuje

  • Stabilne zatrudnienie;

  • Możliwość wpływu na organizację pracy własnej i posiadanie realnego wpływu na rozwój firmy;

  • Pracę w przyjaznej atmosferze w organizacji nastawionej na otwartą komunikację;

  • Realizację interesujących zadań, dzięki którym zdobędziesz nowe, cenne doświadczenie.

Zapraszamy do aplikowania!

  • Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

  • Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 13331.

LSJ HR GROUP

Nasza firma istnieje na rynku już niemal 20 lat. W tym czasie staliśmy się jedną z najprężniej działających Agencji Pracy Tymczasowych w Zachodniopomorskiem. Tylko w ciągu ubiegłego roku zatrudniliśmy kilka tysięcy pracowników tymczasowych. Jeśli więc chcesz się stać częścią naszej firmy, która cieszy się bardzo dobrą opinią na rynku, której wartościami jest skuteczność, przejrzystość w działaniach, a także najwyższa jakość świadczonych usług. Dołącz do naszego zespołu!

Przewiń do profilu firmy