Ta oferta pracy jest nieaktualna od 296 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Samodzielna/y Księgowa/y

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 2017-12-27

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Zespół Tax Reporting and Strategy (TRS) zajmuje się prowadzeniem ksiąg oraz rozliczeń podatkowych dla klientów: głównie renomowanych międzynarodowych korporacji działających na terenie Polski. Pracownicy TRS zapewniają naszym klientom długofalową współpracę z gwarancją najwyższej jakości usług, stabilne funkcjonowanie przejętych procesów oraz elastyczne reagowanie na zmieniające się potrzeby przedsiębiorstwa.
     
    Aktualnie, w związku z rozwojem zespołu, poszukujemy osoby na stanowisko:
    Samodzielna/y Księgowa/y
    Miejsce pracy: Kraków

    Rola

    • prowadzenie i nadzór spraw rachunkowych i bieżącej księgowości podmiotów gospodarczych o różnym profilu,
    • prowadzenie i weryfikacja rozliczeń podatkowych klientów (CIT, VAT i innych), przygotowywanie deklaracji podatkowych,
    • przygotowywanie i weryfikacja sprawozdań finansowych, współpraca z audytorem,
    • tworzenie i weryfikacja raportów dla klientów,
    • zapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych z wymogami ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych oraz pozostałej obowiązkowej sprawozdawczości,
    • efektywna komunikacja z klientami, współpracownikami oraz specjalistami z innych zespołów,
    • nadzorowanie pracy mniej doświadczonych osób w zespole,
    • udział w strategicznym rozwoju naszego zespołu.

    Profil Kandydata

    • kilkuletnie doświadczenie w podmiocie świadczącym usługi księgowo-podatkowe, na stanowisku Samodzielnego lub Głównego Księgowego,
    • doświadczenie w nadzorowaniu pracy innych (mile widziane),
    • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
    • bardzo dobra znajomość przepisów CIT, VAT oraz ustawy o rachunkowości,
    • bardzo dobra znajomość MS Excel,
    • umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań,
    • aktywne podejmowanie zadań oraz umiejętność pracy w zespole,
    • orientacja na klienta oraz łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów.
    Oferta
    • praca z najlepszymi ekspertami z branży,
    • rozwój zawodowy w firmie o międzynarodowej renomie,
    • możliwość zdobycia kwalifikacji zawodowych (doradca podatkowy lub biegły rewident),
    • atrakcyjne wynagrodzenie i rozbudowany pakiet benefitów.
    Biuro PwC jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. W celu zapewnienia komfortu wszystkim uczestnikom, w przypadku potrzeby dostosowania procesu rekrutacji do indywidualnych potrzeb związanych z niepełnosprawnością, prosimy zgłaszać taką informację na adres: [email protected].
      
    To nigdy nie było takie proste! Aplikuj udostępniając swój profesjonalny profil w mediach społecznościowych zamiast CV.