Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Samodzielna/-y Księgowa/-y

PIOTR BŁASZCZYK USŁUGI DORADCZE

  • Mieczysława Słowikowskiego 81
    Raszyn (pow. pruszkowski), mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 15 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat, Część etatu
  • Specjalista

PIOTR BŁASZCZYK USŁUGI DORADCZE

Mieczysława Słowikowskiego 81

Raszyn (pow. pruszkowski)

Dla jednej z bardziej dynamicznie rozwijających się amerykańskich firm kosmetycznych (theBalm) w związku z otwarciem centrum logistycznego poszukujemy aktualnie do jej siedziby zlokalizowanej w Raszynie (pod Warszawą) wykwalifikowanego pracownika na stanowisko:

Samodzielna/-y Księgowa/-y

Zakres obowiązków:

  • kompleksowa obsługa księgowa i rachunkowa w firmie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT) i reprezentacja Spółki przed organami Skarbowymi,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z UoR,
  • przygotowanie raportów na potrzeby instytucji zewnętrznych (US, GUS),
  • weryfikacja, kontrola i archiwizacja dokumentów Spółki,
  • współpraca z audytorami,
  • obsługa wynagrodzeń pracowników (payroll)

Wymagania:

  • wyższe wykształcenie ekonomiczne (finanse/rachunkowość),
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze księgowości, w tym doświadczenie w realizowaniu obowiązków Głównego Księgowego,
  • bardzo dobra znajomości przepisów i zasad podatkowych oraz zagadnień księgowych,
  • umiejętność pracy w zespole i wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • język angielski na poziomie bardzo dobrym,
  • dobra organizacja własnej pracy, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie systemów księgowych i MS Office.

Oferujemy:

  • ambitną pracę w prężnie rozwijającej się firmie międzynarodowej,
  • współpraca w formie umowy o pracę,
  • atrakcyjne premie kwartalne uzależnione od osiąganych wyników,
  • ubezpieczenie na życie i abonament medyczny,
  • bezpłatny dowóz na teren kompleksu 2 cyklicznie kursującymi busami,
  • możliwość zakupu własnych produktów na preferencyjnych warunkach.

 

Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV w języku polskim i angielskim.

Ogłoszenie archiwalne